360 GLS uit 1983
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Zijn er meer gegevens van, en foto's?
Ik ben het 1,4 vario leventje meer dan zat. Het heeft veel karakter, maar het past niet bij de mijne. Doe mij maar een 2liter!!!!
Ik heb laatst trouwens ook een flink eind snelweg gereden met een Sunny, en uhm.... zoals ik zei, doe mij maar een 2liter!!!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wat is er mis met de vario mark?firsttimedrifter;26567 schreef : Uhm, belangstelling!!!!! :woops::woops:
Zijn er meer gegevens van, en foto's?
Ik ben het 1,4 vario leventje meer dan zat. Het heeft veel karakter, maar het past niet bij de mijne. Doe mij maar een 2liter!!!!
Ik heb laatst trouwens ook een flink eind snelweg gereden met een Sunny, en uhm.... zoals ik zei, doe mij maar een 2liter!!!
- V300 register
- Verbannen
-

Het maakt een behoorlijke herrie, ook al rijd ik rustig de straat uit dan blaft het poedeltje er met 3k rpm lustig op los. En verder houd ik er meestal een vlotte rijstijl op na. Iets waarbij je de vario redelijk moet vloeren, en daar heb ik weinig vertrouwen in. Bovendien is het een te net wagentje daarvoor.
En dan nog het rijden zelf, ik verveel me werkelijk waar helemaal suf. (Misschien een teken dat het wel een goede is)
- V300 register
- Verbannen
-
het ging nog altijd over een 360 GLS uit Frankrijk.
- V300 register
- Verbannen
-