GT opvoerset VOLVO 2 liter(360 met carburateur)
- V300 register
- Verbannen
-
deze is zo goed als compleet.Alleen de uitlaat en de achterschokbrekers ontbreken!
Ik heb nog even de oude berichten doorgelezen over dit onderwerp.
wat betreft de hoofdremcilinder,er zit in de set een ander vloeistofreservoir.Dit wordt aan de zijkant aan het kachelhuis gemonteerd en de middels 2 slangen en bijgeleverde pluggen op de hoofdremcilinder aangesloten.
de set bevat verder nog een aangepast luchtfilterhuis en de inbouw handleiding is ook nog aanwezig.De kleppen deksel zoals die hierboven ergens op die foto stond zit er niet bij en heeft er trouwens ook nooit bij gezeten.
Gr,Bart
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik snap ook wel dat het geen peanuts zijn maar dan heb je wel iets goeds.Ik heb de set destijds op een eerste type 2 liter gehad en dat liep beter dan een injectie die toen net uit was!
- V300 register
- Verbannen
-
Bart Manders;30411 schreef : Ja dat is de bodemprijs.Ik weet niet of je bij benadering een idee hebt wat carburateurs,inlaatspruitstukken nokkenassen e.d. kosten als ze ueberhaupt(sorry ken hier geen nederlands woord voor!)te krijgen zijn.
Eh.... Als ze al te krijgen zijn...? Dat is prima Nederlands :yeah:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Zo af en toe komen er zulke setjes voorbij voor veel minder. 150 euro bijvoorbeeld... (belachelijk goedkoop, dat dan weer wel...)
Laatst is er een nieuwe(!) complete set inclusief schokdempers en complete uitlaat te koop aangeboden voor 750 euro.
Deze is bij een engelse 300 rijder terechtgekomen die meteen het kanaal overgestoken is om die set te kopen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar de prijs is vast dus....................................
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik ben zelf een echte injectie-aanhanger, dus als ik weer een 360 ga rijden komt daar een B230FB (135Pk/190Nm) of een B234F (155/159Pk/205Nm) in. De laatste is met een chipje en wat afstellen op te porren tot bijna 175Pk en 230Nm.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik loop eigenlijk nog altijd met het idee om weer een R-sport op te bouwen maar aangezien ik nog wat andere projecten heb staan,zal dat voorlopig nix worden ben ik bang.
Gr,Bart Manders
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;26273 schreef : je kunt de renix ontsteking niet gebruiken, maar je moet dus de stroomverdeler die bij het pakket zit op de motor monteren en daar geschakelde plus naartoe brengen, bobine erbij, en die dus in de plaats van de renix gebruiken om de vonk uit te halen.
de 'curve' van deze stroomverdeler is beslist anders dan van de renix.
als de nokkenas past zou je de set zo op een b200 moeten kunnen monteren....