(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
FF Lachuh
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-03-2006 19:27 #649165
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic FF Lachuh
Ik ben vanmiddag verhaal gaan halen bij deze Volvo dealer. Ze willen voor het nieuwe pand in Best een klassieker hoek gaan maken. Door inruil is deze verkregen en moet hij, denk ik, 8 keer over de kop. Ze willen hem eigenlijk houden en doen hem daarom alleen voor zo'n prijs weg.
De staat van de auto:
* Diverse lakbeschadigingen die LELIJK zijn begewerkt, mijn oma kan dat nog beter.
* Enige optie is getinte ramen.
* Motorblok is professioneel gereinigd en daarna echt te smerig voor woorden, in de volle olie gezet. Lijkt wel of ze het blok in de olie gedoopt hebben. Er lagen nog net geen druppels op de grond.
* Nieuwe radiatorslangen + koelvloeistof.
* Lichte roest bij de dorpels achter.
* Uitlaat vanaf katalysator is vervangen.
* B14.E 5 bak
* Interieur in perfecte staat! Alleen GEEN optie's.
* Wielkasten smerig, klopte en er viel de halve Biesbosch uit.
En toen wist ik niet meer. Kortom, niet voor de verkoop!
De staat van de auto:
* Diverse lakbeschadigingen die LELIJK zijn begewerkt, mijn oma kan dat nog beter.
* Enige optie is getinte ramen.
* Motorblok is professioneel gereinigd en daarna echt te smerig voor woorden, in de volle olie gezet. Lijkt wel of ze het blok in de olie gedoopt hebben. Er lagen nog net geen druppels op de grond.
* Nieuwe radiatorslangen + koelvloeistof.
* Lichte roest bij de dorpels achter.
* Uitlaat vanaf katalysator is vervangen.
* B14.E 5 bak
* Interieur in perfecte staat! Alleen GEEN optie's.
* Wielkasten smerig, klopte en er viel de halve Biesbosch uit.
En toen wist ik niet meer. Kortom, niet voor de verkoop!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-03-2006 19:36 #649166
door V300 register
Tjonge jonge jonge. Het is te gek voor woorden.
Kun je nagaan hoe scheef deze mensen denken.
Ik had, omdat het een garage was, in gedachten dat
hij echt in perfecte staat zou zijn.
Kun je nagaan hoe scheef deze mensen denken.
Ik had, omdat het een garage was, in gedachten dat
hij echt in perfecte staat zou zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-03-2006 19:38 #649167
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-03-2006 19:58 #649168
door V300 register
Tjonge jonge...
Maar jah, wie niet waagt wie niet wint.
Maar jah, wie niet waagt wie niet wint.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-03-2006 20:46 #649169
door V300 register
Toch een beetje raar hoor. Als je hem niet wilt verkopen zet hem dan niet op speurders, autotrader en autotelegraaf...
Tenzij het de bedoeling is als reclame. Bedoel iedereen praat er over. Dat bereikt i wel...
Maar dan nog gooi je je reputatie wel te grappel vind ik met zo,n prijs.... Ik zou niet denken van laat ik daar eens een mooie v40 uitgaan zoeken als ik die advertentie zie van die 340...
Tenzij het de bedoeling is als reclame. Bedoel iedereen praat er over. Dat bereikt i wel...
Maar dan nog gooi je je reputatie wel te grappel vind ik met zo,n prijs.... Ik zou niet denken van laat ik daar eens een mooie v40 uitgaan zoeken als ik die advertentie zie van die 340...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-03-2006 21:06 #649170
door V300 register
Over v40 gesproken, kijk en vergelijk: zelfde prijs, andere auto...
zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?country= NL¤cy=EUR&transmission_GT=&transmission_LT=& make_id_EQI=Volvo&model_EQS=V40&keywords_LKSPLIT=& specified_price_GT=&specified_price_LT=4000&transm ission_sel=0&fueltype_EQS=0&colour_EQS=0&bodytype_ EQS=0&year_GT=0&year_LT=0&mileage_GT=0&mileage_LT= 0&geolocate=0&postcode=&orderby=neg_price&dealerty peid_EQI=o&dealertypeid_EQI=g&dealertypeid_EQI=f&d ealertypeid_EQI=p&dealertypeid_EQI=b&locale=atnl.C ARS.1&id=200610217849606
zoek.autotrader.nl/www/cars_advert?country= NL¤cy=EUR&transmission_GT=&transmission_LT=& make_id_EQI=Volvo&model_EQS=V40&keywords_LKSPLIT=& specified_price_GT=&specified_price_LT=4000&transm ission_sel=0&fueltype_EQS=0&colour_EQS=0&bodytype_ EQS=0&year_GT=0&year_LT=0&mileage_GT=0&mileage_LT= 0&geolocate=0&postcode=&orderby=neg_price&dealerty peid_EQI=o&dealertypeid_EQI=g&dealertypeid_EQI=f&d ealertypeid_EQI=p&dealertypeid_EQI=b&locale=atnl.C ARS.1&id=200610217849606
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-03-2006 21:23 #649171
door V300 register
Ik wil mijn auto ook niet verkopen, maar wel voor 4000 euro...
Wat dat betreft kun je hem altijd te koop aanbieden, maar je hebt gelijk: hij gooit zijn reputatie te grabbel...
Wat dat betreft kun je hem altijd te koop aanbieden, maar je hebt gelijk: hij gooit zijn reputatie te grabbel...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-03-2006 23:18 #649172
door V300 register
Ik heb toch het idee dat het een beetje gaat om naamsbekendheid ook hoor. Als je zo,n auto voor zo,n belachelijke prijs wegzet krijg je gewoon reacties. Er stond ook een volvo 66 voor 2500. Die lijkt me meer waard dan die 340. (ook geen 2500 maar goed) Als het niet om naamsbekendheid zou gaan had die die advertentie allang van internet gehaald. Is gewoon een grap van ze. Ze weten zelf heus wel dat die auto met die prijs 100% onverkoopbaar is. Vind het alleen niet zo,n slimme grap als volvo dealer zijnde...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-03-2006 23:20 #649173
door V300 register
Moderators: Mark Smeets