(alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

340 met bodykit en louvres

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2006 10:52 #643917 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 met bodykit en louvres
Ik ken die bak, ben er een paar keer langs gereden. Mooi dingetje hoor.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2006 11:35 #643918 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 met bodykit en louvres
<font color="ff0000">Idd.. en geef mij maar de 1.4 hoor.. Die extra kg&#39;s van het 2 liter blok heb je toch niks aan[/color]

Gewicht van 1700 blok, heerlijk blok, blijft ook onder de 950.
Ik wil even van mij laten horen.
En wat zo fijn is met 1700 blok, je kan overal zo makkelijk bij.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2006 12:14 #643919 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 met bodykit en louvres
behalve als je je verdelerkap wilt vervangen....

vind de 1700 niet veel sleutelvriendelijker dan de andere motoren, maar nou hebben we met die grote motorruimtes van zo&#39;n volvo natuurlijk zowieso niks te klagen. Vorige week nog de distributieriem van een twingo vervangen.. jeminee wat een krappe bedoening!!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2006 12:28 #643920 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 met bodykit en louvres
Steven, de auto hoeft van mij niet de prak in hoor, maar de bodykit mag er wat mij betreft wel af en dan op een 360 schroeven.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-06-2006 15:13 #643921 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 met bodykit en louvres
Ik heb na wateroverlast met korte schroevendraaier &#34;even&#34; de verdelerkap los gemaakt en schoon.
Kan met gemak bij de distributie en startmotor.
Viel mij op met dit blok. Midden jaren &#39;90 had ik er ook een maar daar herrinner ik mij niet zo veel van.

Lekker makkelijk.
Het tweeliterblok zit door grote krap in auto.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-06-2006 09:08 #643922 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 met bodykit en louvres
Krap in de auto, kan er met wat goede bedoelingen gewoon naast staan in de motorruimte! Ik ben geweldig blij met de ruimte om te sleutelen, is ook helaas wel wat vaak nodig..... ;&#41;

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Thomas de Wit (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2006 11:29 #643923 door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic 340 met bodykit en louvres
Ik merk wel dat het met stuurbekrachtiging aan de inlaatzijde heel krap wordt. Vooral onder het inlaatspruitstuk, dan moet je echt een slangenmens zijn om nog iets los of vast te willen draaien daar.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-06-2006 11:58 #643924 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 340 met bodykit en louvres
gaat weer lekker offtopic..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD