Onderdelen; wie weet van welke auto dit is?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-09-2018 20:22 #634968
door V300 register
Onderdelen; wie weet van welke auto dit is? is gemaakt door V300 register
Vandaag heb ik wat Volvo 300-serie onderdelen gehaald. Onder in de doos kwam ik echter ook onderstaande onderdelen tegen die ik zo niet terug kan brengen. Vermoedelijk zijn ze wel van een Daf of Volvo, maar welke? Heeft iemand een idee in welke auto deze spullen thuishoren? Dan kan ik er wellicht nog iemand blij mee maken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Minet
- Nieuw lid
Minder
Meer
09-09-2018 21:12 #976818
door André Minet
Beantwoord door André Minet in topic Onderdelen; wie weet van welke auto dit is?
De ruitewisserarmen zijn van een daf en het asbakje waarschijnlijk ook
Mvg
André
Mvg
André
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-09-2018 21:48 #976820
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Onderdelen; wie weet van welke auto dit is?
Dank je André.
Dat wordt toch een bezoekje aan het Dafmuseum om te kijken van welke Daf het komt dan :+
Een Daf-asbak blijkt moeilijk te Googlen omdat Daf zoveel blikken tafelasbakken heeft gemaakt. Die ik hier heb lijkt qua vorm wel een beetje op die van een Daf 600, maar dat lijkt me wel erg oud en dat kan ik niet rijmen met ruitenwisserarmen met moderne bevestiging voor ruitenwissers.
Dat wordt toch een bezoekje aan het Dafmuseum om te kijken van welke Daf het komt dan :+
Een Daf-asbak blijkt moeilijk te Googlen omdat Daf zoveel blikken tafelasbakken heeft gemaakt. Die ik hier heb lijkt qua vorm wel een beetje op die van een Daf 600, maar dat lijkt me wel erg oud en dat kan ik niet rijmen met ruitenwisserarmen met moderne bevestiging voor ruitenwissers.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-09-2018 23:14 #976844
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Onderdelen; wie weet van welke auto dit is?
Ik denk dat de asbak van een Daf 55 1e type is.
Het 1e plaatje met de 2gaten lijkt mij een houder voor extra meters zoals toerenteller, voltmeter etc. Ook voor een Daf.
Het 1e plaatje met de 2gaten lijkt mij een houder voor extra meters zoals toerenteller, voltmeter etc. Ook voor een Daf.
Moderators: Mark Smeets