LPG overschakelen naar benzine
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Ik rij zelf ook op lpg en rij nooit op benzine. Wat wil de garage afstellen?
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Freni;246795 schreef : Hello, ik rijd en start eigenlijk altijd op LPG. Nu zegt de garage om af te kunnen stellen dat de auto eerst goed op benzine moet lopen. Alleen... krijg ik m met geen mogelijkheid op benzine. Tips please? Of moet ik gewoon nog even wat langer doorstarten?
een foto van je LPG schakelaar of elctronische schakelaar doet wonderen.
Lucluc;246796 schreef : Om welke motor gaat het?
Ik rij zelf ook op lpg en rij nooit op benzine. Wat wil de garage afstellen?
Eigenlijk moet de auto goed op benzine lopen en dan pas de LPG afstellen ten minste bij een carb die het mengstuk tussen de gasklep[pen] en de carburateurhuis heeft heb je een gasmengstuk die op de carb zit is het van minder belang.
- V300 register
- Verbannen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Wouter;246831 schreef : ........... Doordat deze droog komt te staan tijdens het rijden op LPG gaat toch alles verrot.
:uh-uhh: :nono: Zeker nooit jaren op LPG gereden met een auto, ik rij al zo'n 20 jaar op LPG eerst met een Opel uit 1972 en daarna met mijn huidige 340 van '86 nog nooit een verrot cq kapotte carburateur gehad en de Opel starte en liep altijd gelijk en rustig als ik overschakelde naar benzine, alleen met de 340 heb ik moeite, dit is omdat de mengstuk boven op de carburateur zit ipv tussen de gasklep[pen] en het huis van de carburateur, maar dat had ik al hier boven geschreven.