Pauw en witteman 8 oktober
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-10-2013 13:05 #632924
door V300 register
Pauw en witteman 8 oktober is gemaakt door V300 register
Voor diegene die het gemist hebben, Eric Courton heeft een autobiografie geschreven en zijn tweede auto was een Volvo 340.
pauwenwitteman.vara.nl/media/301527
Zie link waar je het ook 2 a 3 minuten over de Volvo 340 gaat in Paul en Witteman met wat oude filmpjes.
Vanaf minuut 21.
pauwenwitteman.vara.nl/media/301527
Zie link waar je het ook 2 a 3 minuten over de Volvo 340 gaat in Paul en Witteman met wat oude filmpjes.
Vanaf minuut 21.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
Minder
Meer
09-10-2013 20:02 #938687
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Pauw en witteman 8 oktober
Gaaf die oude beelden, zou je dat soort beelden over de 300 nog ergens kunnen zien op het www?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-10-2013 22:14 #938692
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Pauw en witteman 8 oktober
Kleine gok; youtube?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
09-10-2013 22:41 #938696
door V300 register
Die beelden uit de fabriek zijn wel erg leuk, ook die typische stem, geniaal.
Had deze beelden nog niet eerder op YouTube gezien, wel de commerical waarbij een 340 door het glas rijdt.
Had deze beelden nog niet eerder op YouTube gezien, wel de commerical waarbij een 340 door het glas rijdt.
- Steven340
- Nieuw lid
Minder
Meer
10-10-2013 09:49 #938699
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Pauw en witteman 8 oktober
Op youtube kan ik helaas niets vinden :hmmz2:
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
10-10-2013 10:56 #938701
door V300 register
Het was wel de enigste betrouwbare auto die Eric gereden heeft als je zijn verhaal hoort. Alleen bevestigd hij wel het saaie beeld en imago, waardoor deze auto's in de toekomst ook niets gaan opbrengen.
Hij kocht een Volvo 340 ipv een eend. Ik heb altijd hier gezegd dat een eend troep is, voor het geld wat je er voor neer moet leggen. Ook totaal geen rij genot alleen tegenwoordig vinden sommige mensen juist dat ook weer leuk dat de vering niets is, en dat hij wiebelt en doet.
Eigenlijk is het best gek een gemiddelde eend is 3 a 5 keer duurder dan een van veel betere kwaliteit zijnde 340. Maar een eend heeft niet het imago dat je er met de fiets in kan rijden, gevaarlijk is en dergelijke. Terwijl dat wel zo is... Dat vinden mensen juist een leuk wagentje. Ik ook om te zien, maar ik zou het er niet voor willen betalen en zeker geen ongeluk in willen krijgen.
Het is zo'n poligoom journaal stem....
Hij kocht een Volvo 340 ipv een eend. Ik heb altijd hier gezegd dat een eend troep is, voor het geld wat je er voor neer moet leggen. Ook totaal geen rij genot alleen tegenwoordig vinden sommige mensen juist dat ook weer leuk dat de vering niets is, en dat hij wiebelt en doet.
Eigenlijk is het best gek een gemiddelde eend is 3 a 5 keer duurder dan een van veel betere kwaliteit zijnde 340. Maar een eend heeft niet het imago dat je er met de fiets in kan rijden, gevaarlijk is en dergelijke. Terwijl dat wel zo is... Dat vinden mensen juist een leuk wagentje. Ik ook om te zien, maar ik zou het er niet voor willen betalen en zeker geen ongeluk in willen krijgen.
Het is zo'n poligoom journaal stem....
Moderators: Mark Smeets