Volvo 340 1.7 GLE
- V300 register
- Verbannen
Zijn er nog specifieke dingen waarop je moet letten bij zo'n auto?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Zoek maar even op het forum, alles is al veelvuldig beschreven.
- V300 register
- Verbannen
Wist je dat er nog maar een paar over zijn? Ik geloof een stuk of 5 op actief kenteken. Tevens een bijzondere uitvoering doordat de Millionaire het enige 340 GLE model is dat origineel geleverd werd in Nederland. Anders had je als meest luxe uitvoering van de 340, de 340 GL voordat je bij de 360 GLE of GLT uitkwam
Dus als je hem koopt, wees er zuinig op! Dit wordt een collectors-item. Als je hem niet koopt, weet mij te vertellen waar hij te koop staat
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Wouter;221863 schreef : is het deze toevallig?
Die auto is helaas gesloopt... Deze stond geloof ik een jaar of wat geleden nog te koop. Men moest er iets van ?750 voor hebben met een hele berg apk-punten waaronder redelijk wat roest. Ik heb ?350 of zo geboden, maar daarvoor mocht hij niet weg (was een leuke onderdelendonor voor mij geweest). Nu staat deze millionaire al een tijdje als gedemonteerd geregistreerd
- Mark Smeets
- Moderator
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;221880 schreef : Ik gok op deze .
Dat is een GL, geen GLE...
- V300 register
- Verbannen
General Custom;221871 schreef : Die auto is helaas gesloopt... Deze stond geloof ik een jaar of wat geleden nog te koop. Men moest er iets van ?750 voor hebben met een hele berg apk-punten waaronder redelijk wat roest. Ik heb ?350 of zo geboden, maar daarvoor mocht hij niet weg (was een leuke onderdelendonor voor mij geweest). Nu staat deze millionaire al een tijdje als gedemonteerd geregistreerd
oh ok. goed om te weten, wel jammer want buiten een tikje in een achterwiellager en een tamelijk 'lui' motorblok was dat best een fijne wagen.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Ygis67;221921 schreef : Auw, wat vind ik dit toch altijd nare verhalen... Voor mij reden te meer de mijne te restaureren en nooit te verkopen. Brrrr. Afblijven!
Same here! Die Millionaire van mij gaat ook nooit meer weg
Welk nummer Millionaire heb jij als ik vragen mag?