Ehm... Wat is dit?
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Heb weer een beetje opgeruimd en dingen weg gegooid.
Nu ben ik een aantal onderdelen tegengekomen, waarvan ik niet of niet zeker weet waarvoor deze dienen en van welk model ze zijn.
Ik zal even een aantal plaatjes dumpen:
#8 onder: dat kabeltje, gheen idee.
#9 Onder: die raamslinger weet ik, denk ik, van een laatste type 360? Dat ding erboven weet ik zo gauw ff niet.
Graag hoor ik wat het is, dan kan ik er wellicht nog iemand mee blij maken.
Of natuurlijk alsnog weg gooien.
Groeten Alex.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Foto 2 & 3: Koplampwissermotor, maar niet van een MkII of MkIII, want de plaat voor de bevestiging is anders. Misschien voor een MkI?
Foto 4: Kilometertellerkabel volgens mij. Ik denk voor een 343 of een 340 met Smiths klokkenset, aangezien een VDO-set een witte bajonetsluiting heeft.
Foto 5: Lijkt verdacht veel op kleppendekselpakkingen voor een 1.7. Als je er vanaf wilt, je mag ze altijd bij mij dumpen
Foto 6: Slotvangers voor aan de deuren, dat ding links is om te zorgen dat de deuren niet terug dichtvallen als je ze open zet (weet niet hoe men zoiets noemt)
Foto 7: ???
Foto 8: Vanalles, ik herken tectyleerdopjes, de bout lijkt op die van een carb, bekende doorvoerrubbers, een dop voor in de kofferklep van een MKIII hatch die het gat afdekt waardoor je bij een moer van een taartschep-spoiler komt, het dekseltje van het ruitensproeierreservoir, een wit buisje voor het vasthangen van een hemeltje, een afdekkapje voor de middenconsole (plaats bergrem) mkIII,...
Foto 9: Dat boogje rechtsonder is van de sierlijst van de deur, kabeltje geen idee, dat ding links is volgens mij een kapje voor over de bevestiging van de gordel, die platte rubber lappen zitten tussen plaatwerk en spoiler op de kofferbak (Links naar rechts: taartschep, V440, ik denk taartschep). Net boven in beeld is nog een 343/345 raamslinger te zien.
Foto 10: Raamslinger van een 343/345. Een MkIII heeft een klein plaatje dat je over het schroefje klikt, een MkI heeft een lang plaatje.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Als die kleppendekselpakkingen inderdaad voor de 1.7 zijn, houd ik me ook aanbevolen voor ??ntje
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Ik heb er nu (nog) niets aan.
Als ik weer iets nodig heb dan kan ik het wel weer een keer gewoon kopen.
Of als iemand het wil ruilen tegen een HRC van een 343 ?
- V300 register
- Verbannen
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Alexdepalex;216593 schreef : Wie interesse heeft in iets mag een bod doen of de verzendkosten vergoeden aan mij.
Ik heb er nu (nog) niets aan.
Als ik weer iets nodig heb dan kan ik het wel weer een keer gewoon kopen.
Of als iemand het wil ruilen tegen een HRC van een 343 ?
Tsja, ik heb dus zoals ook eerder gezegd een dik model rembekrachtiger + HRC liggen, maar niet nieuw.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
powerflux;216620 schreef : Tsja, ik heb dus zoals ook eerder gezegd een dik model rembekrachtiger + HRC liggen, maar niet nieuw.
Sorry, moet ik over het hoofd hebben gezien.
Is het van een 77'er 343?