tips voor aanschaf Volvo 240 station
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Gewoon fffff verder zoeken.Vooral de laatste 245-ers,de Polars waren meestal compleet volgehangen met zo ongeveer alles wat er maar in de optielijst te vinden was.Je kunt ze op MP en dergelijke ongeveer op iedere gewenst kleur en prijsklasse uitzoeken. Dussssssssssssss....staan laten dat ding!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bij een 240 is het vaak de bodem, wielranden, rand bij kofferruimte onder de laadvloerklep.
Bodem komt vaak door lekkage, via raam of onder motorkap tegen schutbord.
Beste om het tapijt bijrijders en bestuurderskant omhoog te halen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 7
@ Joop, inderdaad en dan komt het ook bij de dorpels. Daarnaast reservewielbak en de achterbrug (langs de wielkuipen achterzijde). Voor bij de koplampen, vooral onderzijde?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Al is dat natuurlijk allemaal wel te verhelpen en onderdelen zijn er nog genoeg, en daar door ook best betaalbaar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Maar als je de 240 gaat vergelijken met een 740 kom je op een verrassend plaatje, ten gunste van de 740:
- Veel meer comfort
- Stiller, sneller, betere wegligging
- Alles is veel 'nieuwer'
- Evenveel ruimte
- VEEEEL goedkoper
Serieus, een 740 is een uitstekend alternatief voor een 240.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
de 7 en 9 series zijn echt op een heel ander niveau gebouwd. stukken beter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;212422 schreef : 240 station... afgelopen najaar, toen ik een vervanger voor mijn 343 zocht, heb ik ook een 240 overwogen.
Maar als je de 240 gaat vergelijken met een 740 kom je op een verrassend plaatje, ten gunste van de 740:
- Veel meer comfort
- Stiller, sneller, betere wegligging
- Alles is veel 'nieuwer'
- Evenveel ruimte
- VEEEEL goedkoper
Serieus, een 740 is een uitstekend alternatief voor een 240.
Totdat je onderdelen nodig hebt...........dan gaat t meestal pijn doen.
Daar komt nog eens bij dat 245 tamelijk waardevast zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Je moet het wel mooi vinden om met zo'n ding te rijden.
5000 euro voor een 92'er met roest is teveel geld.
Voor een belastingvrije ben je dat geld trouwens alwel kwijt, voor een auto met roest.
Dan kun je beter een belastingbak kopen voor de helft van dat geld.
Beetje roesten doen ze allemaal wel, of bij dagelijks gebruik (in de winter) gaan ook de auto's in uitmuntende staat dat doen.
Als het alleen om de ruimte gaat, en het mo?t een Volvo worden, dan zou ik inderdaad eens een 745 overwegen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vond de 240 ook wel tegenvallen. Mijn 360 rijdt gewoon beter, serieus. Sneller, motor stiller, motor schud veel minder (zijn de motorsteunen van een 360 zo veel beter?), soepeler en vooral in bochten en rotondes veel vaster op de weg. Ik vind ze w?l erg charmant, dus ga ze niet afzeiken.
De 940 is uit 1993, met een B230, automaat, van 2e eigenaar, die heb van de eerste heeft overgenomen als tijdelijke auto. En nog onder de 1000 euro. Dan heb je een bedragje om aan een grote beurt te besteden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.