Grappige plaatjes en filmpjes Deel 1
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
Dat 'Grenszicht' in landelijke omgeving staat maakt nog niet iedereen daar agrarier. En er staan two good ol' boys aan de Stehtisch met gebotteld gerstenat in de hand. Maar de third good ol' boy rijdt de auto binnen.
Daarbij komen ze niet erg ol' over op mij, maar dat kan ook perspectivisch aan mij liggen natuurlijk.
Niettemin ontgaat mij de zin of noodzaak om binnen in een oubollige feestzaal je auto te keren, als er buiten voldoende ruimte is om dat ook te kunnen doen. Daarbij vraag ik me af of het rookverbod ook voor benzinegestookte motoren geldt. Maar wellicht was het een besloten feestje, dan kom je er wel mee weg denk ik.
Dus.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
BartJu;235053 schreef : Dat 'Grenszicht' in landelijke omgeving staat maakt nog niet iedereen daar agrarier. En er staan two good ol' boys aan de Stehtisch met gebotteld gerstenat in de hand. Maar de third good ol' boy rijdt de auto binnen.
Daarbij komen ze niet erg ol' over op mij, maar dat kan ook perspectivisch aan mij liggen natuurlijk.
Beats all you never saw, bean in trouble with the law, since the day they were born.
BartJu;235053 schreef : Niettemin ontgaat mij de zin of noodzaak om binnen in een oubollige feestzaal je auto te keren, als er buiten voldoende ruimte is om dat ook te kunnen doen. Daarbij vraag ik me af of het rookverbod ook voor benzinegestookte motoren geldt. Maar wellicht was het een besloten feestje, dan kom je er wel mee weg denk ik.
Makin' their way, the only way they know how. That's just a little bit more than the law will allow

- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
Mijn zinnetjes als citaat, terwijl de rest juist citaat is...

En destijds was mijn kennis van het engels nog niet zo uitbundig dat ik uberhaupt die tune ooit verstaan heb...:no_comment:
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb die serie ook altijd gekeken. Het blijft een van de beste series die er zijn.
- BartJu
-
- Platinum lid
-
- 245DL 1976 B21a AW71
Al vermoed ik dat het met een 340, zoals in filmpje, iets minder succesvol zou zijn geweest... :no_comment:
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Ben op het moment bezig om 5 seizoenen te kijken van Miami Vice.
Ook nog nooit eerder gezien dus werd wel eens tijd

En tot slot nog die van Magnum P.I. en dan heb ik ze bijna allemaal gehad :yeah:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- Steven340
-
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
De film vind ik overigens bijzonder slecht om eerlijk te zijn. ''Daisy'' en ''hotpants'' zijn natuurlijk zo ongeveer synoniem, maar in de oude serie is Daisy niet hoerig, iets wat de nieuwe Daisy wel uitdraagt. Maar to be fair, wanneer draagt Jessica Simpson dat niet uit natuurlijk...
Ook is de politie in de nieuwe serie niet debiel genoeg, en Boss te serieus. Bovendien worden er in de film niet echt veel auto's in puin gereden, en zijn de auto's te nieuw. The General hoort gewoon achtervolgt te worden door Rosco en Flash in een oude Dodge Monaco o.i.d. Niet door een serieuze vent in een Crown Vic. Vervolgens moet the General een onmogelijke sprong zonder krasje overleven, en moet de politiewagen op wat voor manier dan ook total-loss gereden worden. That's it, verhaallijn niet nodig

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
alleen een beetje jammer dat ze er een andere "tune" in hebben gemonteerd...
in deze zit de originele (en de mooiste):
[youtube]zRX4mlFi06A[/youtube]