Het grote gespot.....maar geen 300 topic!

• Steven340
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2013 12:33 #934251 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Het grote gespot.....maar geen 300 topic!
Gisteren bij een MC Donalds in Hardewijk een Volvo 240 Lijkwagen gespot, dan heb je een hoop ruimte om troep mee te nemen :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Steven340
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-12-2014 16:30 #952137 door Steven340
Net buiten Zaandam (of net erin) een plek vol wrakken gespot, voornamelijk Volvo:

Deze zag er totaal niet groen uit en op het eerste gezicht ook helemaal geen roest. Alleen een lekke band.

Stonden ook veel containers op het terein met daartussen nog meer auto's.
Voor zover ik kon zien ook nog wat Volvo katteruggen, Volvo 140 serie, wat 480's etc. van alles wat. En een jaren 60 saab en nog wat mercedesen.

Stond in een soort carpoort onder een dikke laag stof ook nog een carrosserie van een amazon in donkergroen, alsof die net gespoten was en weg gezet zonder ooit opgebouwt te zijn. Maar durf dat niet met zekerheid te zeggen. Was nogal donker in dat hok waar die stonden.

Stonden verder geen 300's tussen voor zover ik kon zien.

• Colin Haselaar
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2014 11:45 #952168 door Colin Haselaar
Beantwoord door Colin Haselaar in topic Het grote gespot.....maar geen 300 topic!
Heb je een adres Steven?

GR Colin

• Steven340
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2014 13:07 #952169 door Steven340
Bevind zich op een industrieterein. Ligt aan de Penningweg in Zaandam

Op google streetview is het nog heel wat levender, staat zelfs een daf/volvo 66 tussen. Volgens mij ooit een autohandelaar.

Hier zie je nog een paar 140 serie en die katterug, die er overgens nog steeds staan alleen op een andere plek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2014 13:20 #952170 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote gespot.....maar geen 300 topic!
Als je via streetview ervoor staat hebben ze het reclamebord wit gemaakt, als je wat verderop gaat staan en inzoomt zie je staan: Verkoop Service Zaandstad, na een beetje googlen zijn ze zo te zien verhuist naar een andere locatie, site www.startservicezaanstad.nl/verkoopservice

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-09-2015 22:44 #958419 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote gespot.....maar geen 300 topic!
Geen idee of ik deze ooit ergens heb gedeeld.. Maar dit heb ik 3 (!!) jaar geleden gefotografeerd in Budapest:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-02-2018 23:52 #974024 door V300 register
gespot in Hong Kong

Ik was de afgelopen week in Hong Kong. Hong Kong is vergeven van een taxi-type dat ik helemaal niet kende, de Toyota Comfort. Geweldige recht-toe-recht-aan auto's allemaal uitgevoerd met automaat. Ze zijn helaas alleen maar beschikbaar gesteld voor de Aziatische markt.

Bijlagen:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-02-2018 09:25 #974025 door V300 register
Ik moest hem even opzoeken, nog nóóit van gehoord. Hoewel 99% van de West Europese bevolking het waarschijnlijk met me oneens is, vind ik het een hele gave auto. Lekker recht toe recht aan, vierkant voor veel ruimte, automaat, achterwielaandrijving,... Serieus jammer dat ze hier niet te koop zijn.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-02-2018 13:05 #974032 door V300 register
In Japan rijden ze ook, maar heten ze Crown. Je bent blijkbaar in goed gezelschap, want je kunt ze online importeren: www.sbtjapan.com/used-cars/any/?model=crown%20comfort
Voor een dikke vierduizend euro kun je 'm in Rotterdam op gaan halen... ;)
RDW gaat wel moeilijk doen over de spiegels...

Er zijn wel meer mensen die als hobby Japanse auto's naar hier halen. Op het Volvo V70 forum bijvoorbeeld. Ik zou het vanwege het stuur rechts zelf nooit doen: blijft altijd lastig met overzicht...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-02-2018 15:27 #974033 door V300 register
Cool! Ik zou zelf vooral opzien tegen het probleem met de verkrijgbaarheid van onderdelen, mijn Chevrolet is 12 jaar oud en soms al een probleem. Rechtsgestuurd is op zich wel leuk, drukt de prijs ook mooi als ze al in Nederland zijn.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC