wat ga jij dit weekend doen?
- V300 register
- Verbannen
Krekkelens;183807 schreef : Vandaag op de nationale oldtimerdag geweest in Zandvoort, erg mooi! Foto's post ik later nog. Een enkele volvo gezien, een paar DAF en een 360 onder de hoofdtribune.
Was er ook nog mogelijkheid tot zelf rijden (vrijrijden), net zoals vorig jaar? of was dat dit jaar niet meer het geval?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Het belangrijkste dat aan mijn autootje nu moet gebeuren is CVT troubleshooten. Dat ga ik aan de hand van de website ?cht niet redden met mijn beperkte ervaring.volvofiel;183795 schreef : Heb je nog ergens problemen mee? Ik kom dagelijks in Nijmegen en heb wat random sleuteleravring, maar voor specifieke CVT-klussen kun je bij mij niet terecht
Daarna zijn er nog heel veel dingen die wat algemener zijn (lees: achterruitverwarming, kachelweerstand, reminrichting, laswerk, toerenteller/tellerbak en interieur).
- Laurens Post
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Erik;183802 schreef : Nog mokken en kopjes nodig? of een salontafel (glasplaat)? Of ander huishoudelijk spul?
Ik ben al in alles voorzien door m'n omgeving toch bedankt Morgen de grote schoonmaak en dan spulletjes overbrengen
Ik doe gezellig met je mee Laurens bij mij moet de rode eraan geloven
- V300 register
- Verbannen
Joris;183808 schreef : Was er ook nog mogelijkheid tot zelf rijden (vrijrijden), net zoals vorig jaar? of was dat dit jaar niet meer het geval?
Dat kon aan het einde van de dag, moest je vooraf inschrijven. De inschrijving was voor normale auto's dermate laag dat er uiteindelijk alleen gemodificeerde (race) wagens vrij gereden hebben. (wat ik er van begreep, was toen alweer naar huis)
- Mark Smeets
- Moderator
morgen misschien kijken voor nog een Volvo (850) en 's avonds opstap.
zondag wokken voor mijn zusjes verjaardag (alleen weet ze dat nog niet)
- Mark Smeets
- Moderator
v0lv0freak;184040 schreef : morgen misschien kijken voor nog een Volvo (850) en 's avonds opstap.
Oei oei, nog gekocht ook... voor het geld waar je niet eens een 340 voor kunt kopen
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- Mark Smeets
- Moderator
Bodejodel;184124 schreef : Waarom, als ik vragen mag?
Nou voor mij hoefde het niet. Het eerste idee was (omdat tie spot goedkoop was en anders naar de sloop ging), kopen en meteen weer verpatsen, met winst natuurlijk. Maar na wat research op marktplaats leek dat niet echt heel erg lonend. 850's zijn nog goedkoper dan een 7 of 9 ondertussen... Maja toen zei mam, ach rijdt er die tijd in dat je 760 herstelt wordt, heb je tenminste een eigen auto zolang. Nouwja daarom dus. Ik hoef de belasting en verzekering toch niet te betalen :nono:
Tis trouwens niks bijzonders, 2.0 5 cylinder, en nog kaler dan onze 360's.. slingeren aan de ramen, spiegels met de hand.. Tis dat er CV en alarm opzit en een radio met usb, en een lekke uitlaat :yeah:
Achja opzicht, tis wel eens fijn een auto te rijden waar geen enkel krasje of deukje op boeit. Mijn zusje is nu 18, dus als die ook nog gaat rijlessen.. ideaal, blijft de rest tenminste heel