Thread zonder onderwerp :D
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Prima!KonradW;22713 schreef : en kun je mij aan een sneeuwkap helpen dan?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
maar lukt het hem, heeft ie er een met een gat erin
- V300 register
- Verbannen
Dat ik er in ga frezen enzo, dat was (helaas voor jullie) maar een grapje. Iemand die dat wil, die moet dat zelf maar doen bij z'n eigen spoiler. Als het wat wordt, dan ben ik misschien wel geinteresseerd, want ik vind die twee remlampen van de 340 eigenlijk wel iets te weinig eerlijk gezegd.
Wat ik mij nog afvraag is: zou het op de een of andere manier mogelijk zijn om de remlampen sneller aan te laten gaan. Die Variomatic remt de auto behoorlijk snel af, en bij lagere snelheid hoef ik vaak alleen de laatste paar meters een beetje te remmen. Maarja, iemand die achter mij zit heeft dat misschien niet zo snel in de gaten, en wellicht komt er nog es een andere automobilist een kijkje in mijn kofferruimte nemen :rolleyes:
Dus zou daar wat op te verzinnen zijn? (anders dan een knopje en een draadje naar de remlampen )
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Bij de Dafs van m'n vader is dat helemaal mooi, als de choke te ver open staat, dan krijg je echt zo'n *put-put-put* sputtergeluid :D
Het starten gaat sinds ik een nieuwe startmotor heb en ik een beetje doorheb wat de beste manier is, best goed. Alleen met warm weer is het een beetje twijfelen, wel of geen choke, wel of geen gas, dat soort dingen. Maar over het algemeen start ie in ??n keer
- V300 register
- Verbannen
nee als ik mijn auto start, en trek dan altijd in de ochtend shoke vol uit, en ff keer gas helemaal indrukken voor het starten, dan trilt de uitlaat ff
- V300 register
- Verbannen
Dutchie;22751 schreef : Ja, en die krijg jij dus
Dat ik er in ga frezen enzo, dat was (helaas voor jullie) maar een grapje. Iemand die dat wil, die moet dat zelf maar doen bij z'n eigen spoiler. Als het wat wordt, dan ben ik misschien wel geinteresseerd, want ik vind die twee remlampen van de 340 eigenlijk wel iets te weinig eerlijk gezegd.
Wat ik mij nog afvraag is: zou het op de een of andere manier mogelijk zijn om de remlampen sneller aan te laten gaan. Die Variomatic remt de auto behoorlijk snel af, en bij lagere snelheid hoef ik vaak alleen de laatste paar meters een beetje te remmen. Maarja, iemand die achter mij zit heeft dat misschien niet zo snel in de gaten, en wellicht komt er nog es een andere automobilist een kijkje in mijn kofferruimte nemen :rolleyes:
Dus zou daar wat op te verzinnen zijn? (anders dan een knopje en een draadje naar de remlampen )
Remlampen vervangen voor led-versies. Scheelt je ongeveer 0,3 seconden.
Andere methodes zijn er naar mijn weten niet (toegestaan/veilig).
- V300 register
- Verbannen
maar ik ben een beetje bang voor het bevestigen van die spoiler, aangezien je helemaal niet zo ver in die rand van de kofferdeksel kan komen....
dus misschien de gaatjes wel maken, en dan met roestbeschermende primer inspuiten, en die gaatjes die buiten zitten (waar je bijna niet bij kan) gebruiken als geleiding, en dan hem met kit vastzetten, en de bereikbare bouten gebruiken?
- V300 register
- Verbannen