ook voor roestpreventie en laswerk

Roest zo fixed Dennis het

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-03-2017 12:20 #634441 door V300 register
Roest zo fixed Dennis het is gemaakt door V300 register
Momenteel bezig mijn 66 klaar maken voor de elandrun. Aangezien ik telkens natte voetjes had tijd om de bodem aan te pakken. Leek mij wel leuk en handig om te delen hoe je zoiets aanpakt en waar je je vooral geestelijk op voor moet bereiden. Begin met wat foto's gat lv in de hoek is het eerste (zichtbare) probleem uit ervaring weet ik dat het te verwijderen stuk minimaal 3 a 4 keer grote van het gat gaat worden. Dit werd dus iets meer aangezien de roest doorliep was nog niet door maar na een paar goede klappen met de hamer kwam er op steeds meer plekken daglicht naar binnen dus dan maar ff doorslijpen. Uiteindelijk 110cm lengte uit de binnendorpel en bodem verwijderd delen van de dwars steunbalke verwijderd om bij de binnen dorpel te kunnen en stuk van de wielkuip weggehaald 10 jaar geleden plaatje ingekoekt zag er niey uit dus maar ff meepakken.





Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Albert Jan Algera
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2017 15:20 #966850 door Albert Jan Algera
Beantwoord door Albert Jan Algera in topic Roest zo fixed Dennis het
Haha, das een best stuk :P

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • alex kokkeler (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2017 23:54 #966858 door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Roest zo fixed Dennis het
Valt nog wel mee, vrij standaard.
Check je voorruit (sponning) even of die lekt (door rot of slechte rubber afdichting).
Meestal komt het door het lekken van een afdichting, dat het daar gaat rotten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD