ook voor roestpreventie en laswerk

Kapotte handgreep! (inmiddels gelukkig weer hersteld)

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2016 13:44 #964492 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Kapotte handgreep! (inmiddels gelukkig weer hersteld)
klopt, voordeel voor mij is dat ik nu écht betaald kan hobbyen maar het nadeel is dat er van vrije tijd vrij weinig overblijft:)

het project met de handgrepen is toentertijd gestrand wegens een concreet gebrek aan interesse, op de betreffende advertenties heb ik toentertijd 0 reacties gehad. blijkbaar wachten we liever tot de 2e hands onderdelen echt op zijn.

de schade aan deze handgreep komt waarschijnlijk doordat het mechanisme veel te stroef loopt; eigenlijk moet je hiervoor alles demonteren, schoonmaken en deugdelijk invetten/smeren anders zal je nieuwe mechanisme ook snel naar de gallemiezen zijn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-08-2016 14:50 #964496 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kapotte handgreep! (inmiddels gelukkig weer hersteld)
Betaald hobbyen? Ook laswerk aan een 300?

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2016 01:05 #964498 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Kapotte handgreep! (inmiddels gelukkig weer hersteld)
Het enige 300 dat regelmatig voorbij komt is 300kW:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-08-2016 13:13 #964506 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kapotte handgreep! (inmiddels gelukkig weer hersteld)
Jammer, maar begrijpelijk... als er geen interesse is, waarom zou je dan (behalve om te laten zien dat het kan)... :D

Mocht je ooit nog een setje willen maken, dan zou ik graag 8x jouw handgrepen willen bestellen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-10-2016 23:22 #965145 door V300 register
Ik heb het laatst nog (weer) gedaan voor de apk, dat clipje heb ik vanaf de buitenkant van de deur door een kiertje onder de handgreep toen hij nog niet vast zat (door het gat in de deur van de handgreep) met een kleine tang op z'n plek gekregen.
Volgende keer maak ik wel een foto als dit niet duidelijk is.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC