volvo 340 diesel
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;239852 schreef : het is natuurlijk de omgekeerde wereld om verroeste delen maar gewoon weg te halen i.p.v. te repareren
Ik heb een behoorlijk roestige 360 weer helemaal in orde gemaakt met een vierkante meter zincor plaat (nog geen 20 euro), een slijper, hamer en bankschroef. En een lasapparaat natuurlijk.
Zelf alles op maat maken is veel leuker en je hebt meteen de kans om de constructie te verbeteren.
daar heb je ook een punt en zo heel rot is die niet maar zitten wat plekjes die wil ik voor de tuv gewoon nieuw hebben heb k dat gedoe ook niet met de tuv.... is veel makkelijker maar t punt is ik kan alles aan autos alleen het lassen is niet aan me besteed.....
hoe dikke plaat heb je gebruikt?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Verder ben ik het helemaal met Joost eens. Gewoon (laten) repareren!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
volvo340diesel;239853 schreef :
hoe dikke plaat heb je gebruikt?
Pfoe, daar vraag je wat. Wel redelijk dik. Volgens mij 0,8 mm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;239884 schreef : Pfoe, daar vraag je wat. Wel redelijk dik. Volgens mij 0,8 mm
ok toppie hnx haal ik ook ff zo'n plaatje
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- Berichten: 4
Alexdepalex;239887 schreef : .8 is normaal toch?
voor zo'n plaat wel, maar het is dikker dan het plaatwerk van de auto.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.