ook voor roestpreventie en laswerk
Spanmoer ventilatierooster bevestiging
- Floris Schropp
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-05-2014 20:29 #947628
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Spanmoer ventilatierooster bevestiging
ik ken ze ook als 'speednut' wat dan vooral op de simpele draad slaat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-05-2014 20:37 #947629
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Spanmoer ventilatierooster bevestiging
Kun je niet van die universele vierkante plastic dingen halen? Splijtmoer heet dat geloof ik
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
15-05-2014 21:10 #947631
door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Spanmoer ventilatierooster bevestiging
Jordi, jammer dat het niet de juiste waren.
In ieder geval heb ik wel de moeite genomen je proberen te helpen.
Dit waren de enige spanmoeren die ik in mijn mk3 heb kunnen vinden. Misschien heb je iets meer info voor de andere "helpende handjes" om het maar zo te zeggen, zodat ze je makkelijker kunnen helpen.
Misschien kun je beter de dimensies van de spanmoer doorgeven?
Nogmaals, jammer dat ik je niet de juiste schroeven heb kunnen geven, maar niet geschoten is altijd mis.
Groetjes Alex.
In ieder geval heb ik wel de moeite genomen je proberen te helpen.
Dit waren de enige spanmoeren die ik in mijn mk3 heb kunnen vinden. Misschien heb je iets meer info voor de andere "helpende handjes" om het maar zo te zeggen, zodat ze je makkelijker kunnen helpen.
Misschien kun je beter de dimensies van de spanmoer doorgeven?
Nogmaals, jammer dat ik je niet de juiste schroeven heb kunnen geven, maar niet geschoten is altijd mis.
Groetjes Alex.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
15-05-2014 21:55 #947632
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Spanmoer ventilatierooster bevestiging
@Floris: Ik heb "Speednut" eens gegoogled en dat zijn ook de moeren die ik bij de dealer kreeg Die passen niet in het gat en zijn ook te dik, waardoor het rubber tussen de carrosserie en rooster niet afsluit
@Joris: Zo'n splijtmoer is misschien wel een optie ja, ik zal eens kijken of dat er in de maat is die ik zoek!
@Alex: Ja, helaas, maar inderdaad was het het proberen waard Ik heb overigens nog een "gift" naar je rekening overgemaakt
De afmetingen van het rechthoekige plaatje met het schroefgat zijn 15x8mm en het gat in de carrosserie zelf is 9x9mm.
@Joris: Zo'n splijtmoer is misschien wel een optie ja, ik zal eens kijken of dat er in de maat is die ik zoek!
@Alex: Ja, helaas, maar inderdaad was het het proberen waard Ik heb overigens nog een "gift" naar je rekening overgemaakt
De afmetingen van het rechthoekige plaatje met het schroefgat zijn 15x8mm en het gat in de carrosserie zelf is 9x9mm.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
16-05-2014 13:51 #947649
door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Spanmoer ventilatierooster bevestiging
@Jordi: je bent een lieverd!
Moderators: Mark Smeets