ook voor roestpreventie en laswerk

Deurgrepen rubber verstorven

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
08-04-2013 19:14 #926568 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Deurgrepen rubber verstorven
Ja ik ben nog nooit een webwinkel eigenaar tegengekomen die bijna een half jaar na dato (dat er over gesproken werd op een sleuteldag) nog weet dat ik voornemens alle vacu?m slangen te gaan vervangen.

Mijn vraag was toen of Robbert-Jan die ook van plan is te gaan leveren, en in het geval van bijvoorbeeld de stugge rembekrachtingsslang misschien reproductie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-04-2013 21:05 #926569 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Deurgrepen rubber verstorven
die stugge rembekrachtigings slang heb ik persoonlijk nog nooit kapot gezien, anders dan moedwillig doorgeknipte exemplaren op de sloop dan.

m.a.w. ik zou wel klant worden als er bijvoorbeeld een rolletje met een paar meter van de 2 dunne en de dikke maat volrubberen vacuumslang beschikbaar zou zijn. De universele benzine/vacuumslang is technisch een goede oplossing voor de dunne maatjes, maar voor de grote maat is bij de meeste automaterialenzaken eigenlijk niks fatsoenlijks voorhanden.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-04-2013 09:08 #926699 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Deurgrepen rubber verstorven
Volvo zou zelf nog wat onderdelen voor de 340 in het rond slingeren hebben. Al staan niet alle dealers te springen om je te helpen hiermee, brengt te weinig op...

Ik heb van prijs van de rubbers gekregen. Nu nog even rondrijden en kijken wat er nog moet gebeuren.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC