Versleten deurrubbers
- V300 register
- Verbannen
-

die maak ik op school wel

een mooi stuk pijp, en dan op de eindes een mooi afgerond plaatje in de correcte hoek.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Zullen we het hierbij laten? anders een nieuw topic openen graag.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
forum mod tegen forum mod... wie gaat het winnen

maargoed, het wordt dus wachten totdat iemand een stukje rubber daar heeft losgepeuterd

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Volgens mij stond dit bedrijf ook op de VKB 2 jaar terug?
- Sander de Bruin
- Nieuw lid
-
Dutch History;20900 schreef : Goed nieuws betreffende nieuwe deurrubbers:
Prijs is goed!
De beste man zegt dat hij al eerder aan Volvo 300 Clubleden/liefhebbers heeft verkocht. Als clublid krijg je 20% korting, dat wil zeggen 8,50 p/m - 20% = 6,80 p/m. Voor een hele rol van 50 meter wordt de prijs per meter 5,75.
Een deurrubber rondgemeten is volgens hem meestal 3,5 tot 4 meter. Deurrubber is hetzelfde als het kofferbakrubber. Die zijn ook meestal stuk, weet ik uit ervaringEventueel ander rubber wat stuk is kan ook besteld worden.
Wie is ge?nteresseerd in wat nieuw rubber? Graag hier even melden, of per mail of PB.
Misschien kunnen we als club wel een metertje of 50 halen?:D
Hierboven wordt gezegd dat het deurrubber hetzelfde is als het kofferkleprubber. Dat is voor een hatchback zeker NIET het geval (weet ik van mijn eigen 360 GLT). Bij de deurrubbers zit het ronde profiel naast het U profiel, bij de kofferklep zit ronde profiel boven op het U profiel.
Groeten,
Sander de Bruin
- V300 register
- Verbannen
-
Zeker een cup-a-soup gehad? Tenminste nog ??n iemand die scherp is

@ RWDSTUDENT: ik had jouw reactie helemaal niet gezien???? Erg vaag... Dus de reactie die ik daarna plaatste was dus absoluut niet naar jou bedoeld, maar naar Conrad!
- V300 register
- Verbannen
-
maar harry, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...
zo'n ding kost gewoon kei veel?
en als je gewoon een stalen pijp neemt, en 2 mooie stukken plaatstaal en die in de juiste hoek buigt... wat ik allemaal op school kan doen, inclusief lassen, dan ben je goedkoper uit. en kun je misschien nog extra punten scoren ook

en verven.. gewoon primer, en dan een of andere landbouwverf er overheen. mooi lichtblauw, of oranje

- V300 register
- Verbannen
-

Goed.... Nu weer ON-topic!

- V300 register
- Verbannen
-

das ook niet zomaar een kwestie van erop drukken en dan de deur dichtgooien volgens mij...