ook voor roestpreventie en laswerk
Kleurencode
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-05-2004 11:57 #625408
door V300 register
Kleurencode is gemaakt door V300 register
mijn 16 jarige volvo heeft kleurcode 218-5
Ik heb nog staan 219-2
Het lijkt nagenoeg dezelfde kleur en de tint op
mijn 340 is verouderd.
Is er veel verschil en kan ik dat ook ergens vergelijken op de site of internet?
Ik heb nog staan 219-2
Het lijkt nagenoeg dezelfde kleur en de tint op
mijn 340 is verouderd.
Is er veel verschil en kan ik dat ook ergens vergelijken op de site of internet?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-05-2004 21:43 #654783
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kleurencode
Ben ook aan het spuiten geweest. Originele kleurcode heb ik weinig aan want de witte lak is gewoon donkerder geworden. Gewoon met kleurenstaal aan de slag!? Ben nu aan het uitproberen welke lak er het beste in de beurt komt. Wel een probleem. Heb de carosserie beneden de bumper vandaag gespoten (spuitbus) om het eens te testen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-05-2004 00:25 #654784
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kleurencode
Ik moet nog goed uitproberen.
Ik ga niet zo snel. Ik heb de deuk uitgetrokken er blijft een kleine holling over en wat plekken.
Op de drie plekken die door zijn geroest heb ik nu een stuk tape. Als ik weer de ruimte vindt dan ga ik weer bezig. Ik heb ergens de codes gevonden en het is er maar 1 boven of een beneden het nummer. Als het is gespoten doet een goed in de was zetten ook nog wat.
Ik ga niet zo snel. Ik heb de deuk uitgetrokken er blijft een kleine holling over en wat plekken.
Op de drie plekken die door zijn geroest heb ik nu een stuk tape. Als ik weer de ruimte vindt dan ga ik weer bezig. Ik heb ergens de codes gevonden en het is er maar 1 boven of een beneden het nummer. Als het is gespoten doet een goed in de was zetten ook nog wat.
Moderators: Mark Smeets