ook voor roestpreventie en laswerk
Breedstralers
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-08-2005 21:53 #625365
door V300 register
<font face="arial,helvetica"><font color="ff0000"><font size="-1">Even overnieuw beginnen met dit onderwerp. Deze jongens zitten nu onder mijn voorbumper. Mooi klassiek gezicht. De beste optie zou zijn dat ze apart licht gaan geven. Ik rijdt hier veel onder bomen en door bossen door. Draadjes zitten al naar binnen en eerstens wilde ik ze koppelen aan mijn dimlicht. Nee geen discussie over of dit wel of niet mag. Volgens mij is dit het makkelijkst.
De draad buiten het voorlicht doorknippen en hier van uit een extra draad naar de lamp? Hij doet het goed als ik het draadje tegen het dimlicht stekkertje aanhoudt.[/color][/color][/color]
(Bericht gewijzigd door fransiscus op 21 augustus 2005)
Breedstralers is gemaakt door V300 register
<font face="arial,helvetica"><font color="ff0000"><font size="-1">Even overnieuw beginnen met dit onderwerp. Deze jongens zitten nu onder mijn voorbumper. Mooi klassiek gezicht. De beste optie zou zijn dat ze apart licht gaan geven. Ik rijdt hier veel onder bomen en door bossen door. Draadjes zitten al naar binnen en eerstens wilde ik ze koppelen aan mijn dimlicht. Nee geen discussie over of dit wel of niet mag. Volgens mij is dit het makkelijkst.
De draad buiten het voorlicht doorknippen en hier van uit een extra draad naar de lamp? Hij doet het goed als ik het draadje tegen het dimlicht stekkertje aanhoudt.[/color][/color][/color]
(Bericht gewijzigd door fransiscus op 21 augustus 2005)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-08-2005 23:38 #655240
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Breedstralers
Als je ze samen met je dimlicht wilt schakelen zou ik toch even een relaitje monteren... anders kost het je je zekeringen en in het ergste geval je auto...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets