Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Evenementen stop ivm corona
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
Minder
Meer
28-03-2020 17:40 #984428
door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Evenementen stop ivm corona
Minder gezellig, met opkomst n=1. Maar de sleuteldag was toch wel geslaagd.
Verslag van sleuteldag vandaag (locatie: op de oprit):
Beginsituatie:
De oude start op beide accu's, de nieuwe op geen van beiden. Starmotor gaat moeizaam/langzaam rond.
De actie:
Startmotor eruit, van de oude ook, en dan refitting is the reverse of removal.
Had nog een reserve startmotor liggen, status onbekend. Helaas leek die een andere pin afstand vor de beugel (waarop de massa zit). Dus die heb ik uiteindelijk niet getest. Status dus nog steeds onbekend.
Eindresultaat: de nieuwe start weer als voorheen, de oude nu helemaal niet meer.
Zo, ik hoop dat jullie toch een beetje hebben kunnen meegenieten van deze social distancing sleuteldag...
Edit: opkomst was, afhankelijk van telling niet 1. 1 Sleutelaar, maar er waren 2 340's.
Verslag van sleuteldag vandaag (locatie: op de oprit):
Beginsituatie:
De oude start op beide accu's, de nieuwe op geen van beiden. Starmotor gaat moeizaam/langzaam rond.
De actie:
Startmotor eruit, van de oude ook, en dan refitting is the reverse of removal.
Had nog een reserve startmotor liggen, status onbekend. Helaas leek die een andere pin afstand vor de beugel (waarop de massa zit). Dus die heb ik uiteindelijk niet getest. Status dus nog steeds onbekend.
Eindresultaat: de nieuwe start weer als voorheen, de oude nu helemaal niet meer.
Zo, ik hoop dat jullie toch een beetje hebben kunnen meegenieten van deze social distancing sleuteldag...
Edit: opkomst was, afhankelijk van telling niet 1. 1 Sleutelaar, maar er waren 2 340's.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
Minder
Meer
28-03-2020 18:02 #984429
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Evenementen stop ivm corona
Die langere startmotor is van een 343, maar wel toepasbaar.
Het beugeltje kan ook op die andere plek vastgemaakt worden.
Zit nog een draadgat voor een bout aan het blok namelijk.
Het beugeltje kan ook op die andere plek vastgemaakt worden.
Zit nog een draadgat voor een bout aan het blok namelijk.
- BartJu
- Elite lid
- 245DL 1976 B21a AW71
Minder
Meer
28-03-2020 21:06 #984431
door BartJu
Beantwoord door BartJu in topic Evenementen stop ivm corona
De startmotor is niet langer, zelfde maat en zelf is op oog identiek. Op de passende zit achterop een beugeltje, met 2* M8 vast. In deze beugel moet de massa vastgezet, samen met een beugel op blok. O de reserve zit die beugel niet, maar de boutjes wel.
Probleem was dat ik het beugeltje er niet op kreeg, de boutjes voor de M8 zaten op andere afstand dan de gaatjes in de beugel. Dus beugel paste niet. Wie weet probeer ik nog wel weer, als ik nog eens tijd over heb (dinsdagavond horen we meer over de mogelijke lockdown).
Probleem was dat ik het beugeltje er niet op kreeg, de boutjes voor de M8 zaten op andere afstand dan de gaatjes in de beugel. Dus beugel paste niet. Wie weet probeer ik nog wel weer, als ik nog eens tijd over heb (dinsdagavond horen we meer over de mogelijke lockdown).
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
06-09-2020 07:59 #988076
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Evenementen stop ivm corona
Wie de website in de gaten heeft gehouden, heeft gezien dat er weer evenementen op de lijst staan! De eerste is volgende week, Volvodrive!
Moderators: Mark Smeets