Koffieklets nieuwe stijl en meer! Bleiswijk 12 Oktober '19
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
General Custom;256039 schreef : Eventueel heb ik een bak met klepstelplaatjes en het tooltje voor het stellen van kleppen voor de 400-serie. Deze zouden ook voor een 340 1.7 moeten werken. Deze kan ik ook meenemen voor de zekerheid. Geen idee of het tooltje voor redblocks het zelfde is.
Volgens mij hebben we een aantal jaar geleden de kleppen van mijn 1.7 gesteld met een doos klepstelplaatjes en een tooltje van de TC. Ook die materialen zouden dus nog ergens bij iemand moeten zijn.
Als je wat mee wil nemen, dan heel graag!
volvofiel;256038 schreef : Je kunt ook zelf al even opmeten of het nodig is, dat gaat met voelermaatjes. Eventueel kan ik je wel helpen, ik woon ook in de Achterhoek.
Ik heb ook het speciaal gereedschap om plaatjes te vervangen maar dat is voor een redblock, ik weet uit mijn hoofd niet of je dit ook voor de 1700 kunt gebruiken.
Plaatjes heb ik niet op voorraad.
Ik heb het al weleens eerder gedaan bij Erik aan een 1400 en ook met een oudere b18, dus als je een keer langs wil komen om een beetje te sleutelen en koffie te drinken (cars&coffee?) dan kunnen we dat zeker afspreken! Ik stuur je wel een pb hierover.
- Mark Smeets
- Moderator
Steven340;256209 schreef : Ik wil mijn 340 graag laten taxeren, die van '88 met 5 bak
Indien concreet, dan graag even een mailtje sturen
- Steven340
- Nieuw lid
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Robert340;256211 schreef :
Ik heb het al weleens eerder gedaan bij Erik aan een 1400 en ook met een oudere b18, dus als je een keer langs wil komen om een beetje te sleutelen en koffie te drinken (cars&coffee?) dan kunnen we dat zeker afspreken! Ik stuur je wel een pb hierover.
Doe maar! Ik help een ander graag, en gezelligheid is altijd goed
Kleppen stellen werkt bij een B172 wel even iets anders dan bij een B14 en B18 Dat gaat met vulplaatjes (bovenliggende nokkenas)
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;256217 schreef : Kleppen stellen werkt bij een B172 wel even iets anders dan bij een B14 en B18 Dat gaat met vulplaatjes (bovenliggende nokkenas)
In tegenstelling tot de B14 gaat het bij een B172 ook eigenlijk niet zonder het juiste gereedschap. Je krijgt het oude plaatje er dan niet uit.
- V300 register
- Verbannen
volvofiel;256217 schreef : Doe maar! Ik help een ander graag, en gezelligheid is altijd goed
Kleppen stellen werkt bij een B172 wel even iets anders dan bij een B14 en B18 Dat gaat met vulplaatjes (bovenliggende nokkenas)
PM sturen werkt niet lijkt het, ik krijg telkens een error 500. Ook op een andere machine geprobeerd dus helaas... bij verstuurde berichten komen ze niet te staan. Als ik hier een reactie plaats krijg ik ook een error 500, maar dan komt het bericht er wel te staan.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Niels;256224 schreef : Ik kom ook even aanwaaien zaterdag!
Met de DAF neem ik aan?
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid