Sleuteldag 29-9-2018
- Laurens Post
- Nieuw lid
Alleen diagnose stellen kan ook natuurlijk!
Tot slot bent U natuurlijk ook welkom voor de gezelligheid.
Aanmelden is verplicht!
stuur een mail voor 27 september naar:
Vermeld in de mail altijd:
Naam
Lidnummer
06 nummer
emailadres voor de bevestiging
Welk TYPE + BOUWJAAR auto. GL/DL/GLS is niet belangrijk, motorcode en aandrijving wel.
Wat zijn de geplande klussen, op volgorde van je eigen prioriteiten. Vermeld duidelijk of en welke benodigde onderdelen je al in huis hebt.
Benodigheid van hefbrug en beschikbare tijd wordt door de TC bepaald na afloop van de inschrijving. Er worden geen exacte tijdslots uitgedeeld maar in het algemeen geldt dat wie het eerst komt wie het eerst maalt, bij grote klussen altijd zorgen dat je vroeg aanwezig bent!
Hoelaat
9.00-16.00uur
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Dat wordt voor mij weer de eerste sleuteldag in lange tijd
- Wouter Borsje
- Premium lid
- Mark Smeets
- Moderator
@ Bart: Voor de topmounts moeten de voorpoten onder de auto uit en je moet opnieuw uitlijnen. Aangezien je dan toch bezig bent is het verstandig te overwegen meteen nieuwe schokdempers te monteren.
Ik heb vorig jaar 2 keer mijn voorpoten los gehad. Met wat hulp bij het lossen van de stuurstang, kan ik je met de topmounts wel helpen
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;251752 schreef : @ Bart: Voor de topmounts moeten de voorpoten onder de auto uit en je moet opnieuw uitlijnen. Aangezien je dan toch bezig bent is het verstandig te overwegen meteen nieuwe schokdempers te monteren.
Ik heb vorig jaar 2 keer mijn voorpoten los gehad. Met wat hulp bij het lossen van de stuurstang, kan ik je met de topmounts wel helpen
Als je mij wilt helpen Mark, heel graag!
Voor wat betreft de schokdempers, wordt de auto dan niet stugger in demping?
Ik heb nu namelijk nog het originele systeem zonder schokdemperpatronen. Een paar jaar geleden is de veerpoot vervangen en toen heb ik eigenlijk bewust niet voor nieuwe schokdempers maar voor nieuwe olie gekozen omdat ik bang ben dat de demping anders harder en minder zweverig wordt zeg maar.
- Laurens Post
- Nieuw lid
- Mark Smeets
- Moderator
General Custom;251753 schreef : Als je mij wilt helpen Mark, heel graag!
Voor wat betreft de schokdempers, wordt de auto dan niet stugger in demping?
Ik heb nu namelijk nog het originele systeem zonder schokdemperpatronen. Een paar jaar geleden is de veerpoot vervangen en toen heb ik eigenlijk bewust niet voor nieuwe schokdempers maar voor nieuwe olie gekozen omdat ik bang ben dat de demping anders harder en minder zweverig wordt zeg maar.
Demping moet niet zweverig zijn
Maar er zijn verschillende soorten dempers, ook qua hardheid.
Gas en olie gevuld. Dan zou je eens hier op het forum naar ervaringen moeten vragen
- Albert Jan Algera
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Mijn 360 staat alweer drie maanden in de schuur vanwege een verstopping bij/in de benzinetank. Vanwege de verbouwing kom ik er maar niet aan toe, maar zo'n sleuteldag zorgt ervoor dat ik er gewoon een dagje voor reserveer