Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-01-2018 10:06 #973612 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte
Ik bedoelde dat niet negatief hoor. Ik woon hier heel rustig en ik heb een achtertuin van ongeveer 10 bij 60 meter en een poort waar door je ook met de auto achter het huis komt.

Ik zie vaak maar een paar keer per maand een stoplicht, en een file is als er meer dan 20 auto's achter mekaar rijden. Dat heet ook wel een begrafenis.

Nee het is maar goed dat niet iedereen hier woont of rijd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2018 20:04 #973620 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte

General Custom;248322 schreef : Gezellig! Ik ben er ook bij.

Leuk idee, zo'n evenement vult de saaie maanden leuk op.

Ik hoop dat je het red met de kosten van de brandstof. Bij gemeentes kun je soms extra bijdragen vragen.

Volvo 340 CVT;248342 schreef : ditmaal gevonden centraal in het land!
Niet vanaf Groningen hoor, 250 km enkele reis.

Volvo 340 CVT;248353 schreef : Ik bedoelde dat niet negatief hoor. Ik woon hier heel rustig en ik heb een achtertuin van ongeveer 10 bij 60 meter en een poort waar door je ook met de auto achter het huis komt.

Ik zie vaak maar een paar keer per maand een stoplicht, en een file is als er meer dan 20 auto's achter mekaar rijden. Dat heet ook wel een begrafenis.

Nee het is maar goed dat niet iedereen hier woont of rijd.

Er zijn clubs die regionaal georganiseerd zijn en dan per regio borrels en activiteiten organiseren. Van de VKV en van Opel clubs ken ik dit. Het is blijkbaar beleid van het bestuur zijn om een dergelijke activiteit in de buurt van het midden van het land te organiseren. Op de ALV (ook vaak ergens rond het midden van het land) heb je de kans om een ander beleid voor te stellen. Tja en de plek waar je woont is meestal iets waar je weinig aan kan/wil doen. Het lijkt me ook geen pretje als iedereen nu massaal naar het midden van het land verhuisd vanwege de evenementen :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-01-2018 20:51 #973621 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte

Erik;248361 schreef : Ik hoop dat je het red met de kosten van de brandstof. Bij gemeentes kun je soms extra bijdragen vragen.

Ik rijd 1/15 met bijna 5 meter sedan Erik, dus ik denk dat ik niet mag klagen zolang er mensen zijn die zich amper een boterham kunnen permitteren.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
16-01-2018 09:53 #973625 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte

Erik;248361 schreef : Er zijn clubs die regionaal georganiseerd zijn en dan per regio borrels en activiteiten organiseren. Van de VKV en van Opel clubs ken ik dit. Het is blijkbaar beleid van het bestuur zijn om een dergelijke activiteit in de buurt van het midden van het land te organiseren. Op de ALV (ook vaak ergens rond het midden van het land) heb je de kans om een ander beleid voor te stellen. Tja en de plek waar je woont is meestal iets waar je weinig aan kan/wil doen. Het lijkt me ook geen pretje als iedereen nu massaal naar het midden van het land verhuisd vanwege de evenementen :)

Op dit moment hebben we 10 aanmeldingen. Wat voor onze club gemiddeld / netjes is per evenement.
Als we dit over de regio's verdelen dan worden het lege meetings.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
16-01-2018 11:21 #973626 door V300 register
Ik had graag langs willen komen met de 360 (zit vanaf deze maand in 't reguliere tarief) maar ik zit helaas midden in m'n tentamenperiode. Hopelijk kan ik volgend evenement wel meemaken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-01-2018 12:54 #973654 door V300 register

Volvo 340 CVT;248347 schreef : De meeste evenementen zijn in het zuiden, ongeacht het merk wat het organiseert. 35 jaar 205 is ook in Culemborg.

de TT in Assen wordt vanuit Groningen gezien ook in het Zuiden georganiseerd....

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-01-2018 13:35 #973657 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte

v0lv0freak;248367 schreef : Op dit moment hebben we 10 aanmeldingen. Wat voor onze club gemiddeld / netjes is per evenement.
Als we dit over de regio's verdelen dan worden het lege meetings.

Klopt helemaal Mark. De strekking van mijn opmerking was meer dat je een dergelijk evenement in locatie zou kunnen laten wisselen. Zo zou het ook een keer in Zwolle, Deventer, Eindhoven of Gouda kunnen. Blijft natuurlijk altijd het probleem dat ook deze locaties voor Maastrichtenaren, mensen uit Vlissingen, Den Helder of Delftzijl ver weg zijn. Maar die honderd kilometer verschil kan wellicht de drempel zijn.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
19-01-2018 22:27 #973688 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Nieuwjaarsreceptie zondag 21-01-2018 Volvo Lotte
Zondag is het zover! Inmiddels zitten we rond de 15 aanmeldingen, dus het wordt heel erg gezellig!

De eigenaar van Volvo Lotte vertelde mij dat ze in de straat aan het werken zijn. Het kan dus zijn dat je moet omrijden. Zie de afbeelding in de bijlage.

Tot zondag allemaal!

Bijlagen:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-01-2018 07:44 #973713 door V300 register

Erik;248399 schreef : Klopt helemaal Mark. De strekking van mijn opmerking was meer dat je een dergelijk evenement in locatie zou kunnen laten wisselen. Zo zou het ook een keer in Zwolle, Deventer, Eindhoven of Gouda kunnen. Blijft natuurlijk altijd het probleem dat ook deze locaties voor Maastrichtenaren, mensen uit Vlissingen, Den Helder of Delftzijl ver weg zijn. Maar die honderd kilometer verschil kan wellicht de drempel zijn.

Dit doet de Volvo Klassieker Vereniging ook tot op zekere hoogte, de één-na-laatste keer was de ALV in Deventer. Gecombineerd met een lunch en een bezoek aan een museum over de waterlinie. En ik was de enige met een 300 serie.
Het lijkt mij ook heel leuk om bijvoorbeeld een keer in Friesland of Groningen te rijden met de club.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-01-2018 09:57 #973717 door V300 register
Je vergeet even dat de Volvo Klassieker Vereniging een heel stuk groter is dan onze club. Onze ALV bevat volgens mij zo'n 30-40 mensen, wat meteen zo'n 20% van de club is. Stel je zou onze ALV in Groningen of Friesland organiseren, dan denk ik dat je blij moet zijn met 10 man. Een uurtje of anderhalf naar regio Utrecht rijden is prima te doen, maar als ik voor mezelf spreek vind ik 3 uur enkele reis naar Groningen toch een beetje lang voor een ALV...

Mocht er nou een mooie toertocht zijn waarvoor ik 3 uur moet rijden, eventueel gecombineerd met een museumbezoek o.i.d. dan zou ik een hotelletje boeken en er heen gaan. (Maar ik vrees dat ik een van de weinigen ben)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC