Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Volvo Klassiekerbeurs 2017

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-09-2017 15:12 #972323 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassiekerbeurs 2017

Albert1;246987 schreef : Hoopte gebruikte poelie tegenhouder en kleppenstel gereedschap tegen te komen, maar helaas.


je kan ook hier terecht: www.timensmit.nl/zelfstl.php

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-09-2017 22:26 #972325 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Volvo Klassiekerbeurs 2017

Albert1;246987 schreef : Ik vond het een mooi concept die beurs. Niet de 300 onderdelen kunnen vinden die ik zocht. Maar bedacht me ook dat op zondagmiddag natuurlijk al veel onderdelen weg zijn.
Hoopte gebruikte poelie tegenhouder en kleppenstel gereedschap tegen te komen, maar helaas. Van wie is die zwarte 360 GLT met belgisch kenteken? Echt een hele mooie auto!


De poelietegenhouder heb ik zaterdag gekocht
Lage er 2 trouwens.
De zwarte is van iemand van volvo300mania.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-09-2017 23:24 #972326 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassiekerbeurs 2017

General Custom;246984 schreef : Maar dat is leuk! Daar heb ik zo al een paar mensen in gedachten om te benaderen. Natuurlijk zou een politie helemaal fantastisch zijn, maar ik ken ook iemand die een Van heeft verbouwd naar zijn bedrijfswagen. Iemand die meermaals heeft aangegeven ons graag te helpen bovendien. Misschien ook een typisch lease-360 met advertentie er bij,... We kunnen ter plekke aan een auto 'werken'. Echt een thema waar wat leuks mee te doen is!


Ik weet dat een hoop 340's ook letterlijk auto's van de zaak (Volvo Nederland) waren, waaronder die van mij volgens de vorige eigenaar. Wellicht leuk om te kijken of daar ook wat bewijs van boven tafel te krijgen is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-09-2017 06:58 #972328 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassiekerbeurs 2017

hwe1993;246994 schreef : Ik weet dat een hoop 340's ook letterlijk auto's van de zaak (Volvo Nederland) waren, waaronder die van mij volgens de vorige eigenaar. Wellicht leuk om te kijken of daar ook wat bewijs van boven tafel te krijgen is.


Dat is inderdaad ook een heel mooi voorbeeld.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Steven340
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2017 21:26 #972338 door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Volvo Klassiekerbeurs 2017
Wat wellicht ook een leuk idee is, de 340 VAN van Fred neerzetten, deze heeft hij omgebouwd naar service auto met oranje zwaailicht op het dak.
Daar achter een 340 zetten met zogenaamd "pech" of lekke band, en een rijkspolitie 340 daar bij die als het ware de boel afzet.

Kun je een leuk scenario bij bedenken. Zo zie je optimaal dat de auto's als het ware aan het "werk" zijn ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-09-2017 22:08 #972343 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassiekerbeurs 2017
:+

Steven340;247007 schreef : Wat wellicht ook een leuk idee is, de 340 VAN van Fred neerzetten, deze heeft hij omgebouwd naar service auto met oranje zwaailicht op het dak.
Daar achter een 340 zetten met zogenaamd "pech" of lekke band, en een rijkspolitie 340 daar bij die als het ware de boel afzet.

Kun je een leuk scenario bij bedenken. Zo zie je optimaal dat de auto's als het ware aan het "werk" zijn ;)


En dan die praatpaal van jou er bij :+

De Van van Fred is wel precies waar ik op doelde. Intussen ben ik, zoals elk jaar net na de vkb, al bezig met een documentje met ideeën, maar die ga ik hier natuurlijk niet allemaal verklappen... Het is in elk geval een leuk thema waar we veel mee kunnen.
Om toch wat prijs te geven, ik vind dat er weer een demo moet komen, aangezien Wouters demo dit jaar een succes was. Ik heb al iets technisch met TC-tools in gedachten.

Maar... Eerst Volvodrive Treffen maar weer eens in elkaar steken...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD