Volvo Klassiekerbeurs 2017 (vrijwilligers en ideeën gevraagd!)
- V300 register
- Verbannen
Inmiddels moeten we de standbemanning rond kunnen brijen. Verder hebben we inmiddels 2 auto's en een reserve-auto voor op de beurs. Er is dus nog plaats voor 1 auto, iemand interesse?
Uiteraard is het dan ook mogelijk om een dag mee op de stand te komen staan als je dat leuk vindt.
Verder is er natuurlijk ook nog plaats op de standplaats en/of kraam voor andere dingen, als je iets anders hebt wat je wilt laten zien. Om maar wat te noemen: een grote RC Volvo 300-serie, je hebt spatborden met een mooie afbeelding ge-airbrushed, een opengewerkt motorblok, een wandbord met special edition stickers door de jaren heen, etc.
Als je iets hebt waarvan je denkt dat het leuk is om te laten zien, stuur even een berichtje zodat we kunnen kijken hoe we het praktisch in kunnen vullen.
Ten slotte is het thema vakantie. Tot nu toe hebben we eigenlijk nog helemaal niks voor dat thema, behalve de mogelijkheid tot randaccessoires als caravanspiegels/imperial/etc.
Iemand die toevallig nog een leuke surfplank ergens heeft liggen? Of een daktent? Een jaren 80 vouwwagen? Of...?
Alle ideeën zijn welkom.
Mocht iemand ons kunnen helpen met één of meer van bovenstaande dingen, stuur me even een pb, dan kunnen we de mogelijkheden bekijken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
In perfecte staat, en mag die ter beschikking stellen.
- Wouter Borsje
- Premium lid
- V300 register
- Verbannen
Steven340;246756 schreef : Een vriend van me heeft een walker vouwagen uit 1987.
In perfecte staat, en mag die ter beschikking stellen.
Wouter76;246757 schreef : Mooi, hang die achter mijn 340 en het plaatje is compleet.
Dat is dan een hele leuke! Ik zeg doen.
Ik stuur jullie beiden deze week nog een mail voor verdere afstemming.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Wil alleen kunnen overnachten met mijn campertje in de buurt?
Telkens heen en weer rijden wordt me iets te gek.
Edit: Als ik er dan toch ben, wil ik ook wel achter de stand staan, gezien ik dan toch al naar de kapper ben geweest. (sinds 3 jaar: minus 1 meter aan haar) :snif:
- V300 register
- Verbannen
Alexdepalex;246777 schreef : Mocht het nog nodig zijn, ik stel mijn '77 343 beschikbaar.
Dank voor het aanbod Alex, het wordt zeer op prijs gesteld. Intussen hebben we, als alles gaat zoals gepland, deze VKB rond. Mocht het toch anders lopen dan we in ons hoofd hebben, dan stuur ik je even een mailtje.
En, natuurlijk ben je sowieso altijd van harte welkom om als bezoeker te komen.
- V300 register
- Verbannen