Evenementen; wat willen jullie zien?
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Als ik nu hoor dat er een technische dag begin maart komt is dat voor mij aan de korte kant (ik weet nu al welke weekeinden ik dan moet werken en het is moeilijk dan nog te wisselen.....)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
De praktijk leert wel dat bijvoorbeeld een sleuteldag wat lastiger is om langer van tevoren te plannen omdat je met veel verschillende agenda's zit: van de club, de TC-ers en van het garagebedrijf waar we te gast zijn. Vooral in het geval van een garagebedrijf blijkt het, naar wat ik gehoord heb, in de praktijk lastig om verder vooruit te plannen. Hoe minder agenda's er bij komen kijken hoe makkelijker het natuurlijk wordt om verder vooruit te plannen, voor bijvoorbeeld een toertocht is het wat makkelijker plannen.
Hoe lang zouden we een evenement van tevoren aan moeten kondigen wil dat makkelijker vrij plannen zijn?
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
General Custom;244224 schreef : Hoe lang zouden we een evenement van tevoren aan moeten kondigen wil dat makkelijker vrij plannen zijn?
Ik zou graag 3 maanden van te voren zeggen. Kennelijk is dat mogelijk als ik de huidige agenda zie die online is gekomen sinds mijn initiële opmerking.
Maar, en dat is iets waar geen rekening mee gehouden kan worden, soms is men geconfronteerd met meerdere verleidingen op dezelfde dag en dan is kiezen moeilijk.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
2015 was een uitzondering, want verder is de laatste 10 jaar ieder jaar met succes een barbeque georganiseerd door/met V3C leden.
Is het idee dat een soortgelijk evenement vaker dan 1 keer per jaar zou moeten georganiseerd worden? of is de vaste regio/locatie het punt waarom dit genoemd wordt?
- V300 register
- Verbannen
Wouter;244245 schreef : Wat betreft de barbeque begrijp ik de suggesties en discussie niet helemaal.
2015 was een uitzondering, want verder is de laatste 10 jaar ieder jaar met succes een barbeque georganiseerd door/met V3C leden.
Is het idee dat een soortgelijk evenement vaker dan 1 keer per jaar zou moeten georganiseerd worden? of is de vaste regio/locatie het punt waarom dit genoemd wordt?
De BBQ is inderdaad elk jaar een groot succes Wouter, één van de best bezochte V3C-evenementen zelfs. Dit is ook zeker iets wat als het aan mij ligt prominent op de kalender blijft staan.
Zoals eerder gezegd, aan de goed bezochte evenementen ga ik ook niks veranderen, die zijn goed zoals ze zijn. Bovendien wordt dit evenement elk jaar met succes georganiseerd door Bodejodel hier op het forum, dan vind ik het niet op zijn plaats om daar in te gaan roeren. Dat gebeurt enkel door Jeroen of op verzoek van Jeroen.
Een extra BBQ-evenement mag natuurlijk altijd door iemand worden georganiseerd, maar eerder als iemand zegt ''laat ik evenement X organiseren met een BBQ of andere eetgelegenheid na afloop o.i.d.''. Niet een BBQ als hoofdattractie, maar bijkomend bij een ander evenement. Correct me if I'm wrong, maar ik denk dat dat laatste ook zo'n beetje de insteek is van de mensen die reageren in dit forum.
Als je het doortrekt en niet specifiek naar het evenement kijkt wat wordt genoemd zie je vooral uit dit topic dat mensen aangeven ''evenement X'' en ''evenement Y'' leuk vinden, maar deze graag gecombineerd zouden zien op één dag. Ik denk dat dat zeker moet kunnen, we doen dat zelfs al als je kijkt naar de jaarlijkse vrijwilligersvergadering en de nachtrit, of wat we dit jaar van plan zijn met het nog te organiseren Daf-evenement.
- V300 register
- Verbannen
Wouter;244245 schreef : Wat betreft de barbeque begrijp ik de suggesties en discussie niet helemaal.
Ik heb dat zelf genoemd omdat de combi BBQ en kamperen me leuk lijkt.
Maar de reguliere BBQ is natuurlijk ook prima.
- V300 register
- Verbannen
Van Zutphen vindt het prima als er een keer een aantal leden van de club onderdelen komen demonteren. Over de prijs zal dan nog wel even overlegd moeten worden. Ook wil hij liever niet al te veel mensen ineens op het terrein. Een man of 5, 6, dat moet wel kunnen.
- Steven340
- Nieuw lid
Die DL's met die striping erop zijn "specials" Hebben namelijk o.a. een GL interieur, m'n overbuurman heeft exact dezelfde als die blauwe.
Kan alleen nergens iets vinden over die uitvoering.
Wil graag meehelpen met demonteren, kan een hoop ook zelf opslaan.
Laat maar weten wanneer je dit wilde doen.