Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*

Meer
04-04-2017 08:27 #967015 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*
2 quotes van het 850 forum met foto's ;)

i17.photobucket.com/albums/b51/IvoP/Elan...%207_zpsktqczkxf.jpg
Het was weer top !! :eusa_dance:

Ja was leuk en gezellig en zowaar warm,...kan in de krant :eusa_clap:
Was/is gevarieerd dit keer in het autopark,..bijzondere liefhebberij,rollebank was/is ook stoer
op de Elandrun en trekt aardig wat volk en leuk weer wat bekenden gezien en gesproken.
Bigben en Henry jullie auto's staan er heel mooi bij :eusa_clap:
Even een paar foto's,
Dit is heel mooi ook,
i67.tinypic.com/n6vmft.jpg
Geweldig gepoetst deze,
i68.tinypic.com/f3up3b.jpg
Gaaf,
i67.tinypic.com/2mw6k4z.jpg
i67.tinypic.com/2zzsxdt.jpg
Ding hoor Remco :eusa_clap: he Ben! ;D
i66.tinypic.com/jkygm0.jpg
Dikkerd,
i63.tinypic.com/ic037k.jpg
Kwijl! ;D
i68.tinypic.com/dpxqtv.jpg
Toen ik weg ging stond er een tijd van 107,108 dacht ik op de baan de 240 met 300bhp was top om te zien gaan.
Groet

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04-04-2017 08:27 #967016 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*
2 quotes van het 850 forum met foto's ;)


Het was weer top !! :eusa_dance:

Mijn auto, mijn zoon, MIJN BANDJES :D:D:D:D

Ja was leuk en gezellig en zowaar warm,...kan in de krant :eusa_clap:
Was/is gevarieerd dit keer in het autopark,..bijzondere liefhebberij,rollebank was/is ook stoer
op de Elandrun en trekt aardig wat volk en leuk weer wat bekenden gezien en gesproken.
Bigben en Henry jullie auto's staan er heel mooi bij :eusa_clap:
Even een paar foto's,
Dit is heel mooi ook,


Geweldig gepoetst deze,

Gaaf,


Ding hoor Remco :eusa_clap: he Ben! ;D


Dikkerd,

Kwijl! ;D

Toen ik weg ging stond er een tijd van 107,108 dacht ik op de baan de 240 met 300bhp was top om te zien gaan.
Groet

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04-04-2017 11:22 #967019 door Mark Smeets

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04-04-2017 17:57 #967021 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*
Leuke foto's en filmpjes! :)

Het is niet zo mijn evenement, zeker nu je er de verplichting bij zit om als baancommissaris op de baan te gaan staan (dan ben je toch meer overgeleverd aan de ''rijkunsten'' van anderen), maar toen ik 2 jaar geleden heb meegedaan toch heel veel plezier gehad. Voornamelijk aan het bewonderen van de racemonsters. Kolere, wat komt daar ontzettend vet spul op af! :drool2:

Zeker niet als verwijt of aanval, maar wel als puntje van aandacht. Op de algemene ledenvergadering is terecht de vraag gesteld of wij als club weten hoe het is geregeld met de verzekering met name t.a.v. de aansprakelijkheid. Is daar nog wat uitgekomen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
04-04-2017 22:39 #967022 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*

General Custom;244898 schreef : Zeker niet als verwijt of aanval, maar wel als puntje van aandacht. Op de algemene ledenvergadering is terecht de vraag gesteld of wij als club weten hoe het is geregeld met de verzekering met name t.a.v. de aansprakelijkheid. Is daar nog wat uitgekomen?


Ik heb hierover contact gehad met de 850 club en zij zijn verzekerd via een evenementen verzekering, speciaal voor dit evenement.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
05-04-2017 17:52 #967024 door Albert Jan Algera
Beantwoord door Albert Jan Algera in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*
Vond het leuke dag, vet dat je op zo'n baan kan proberen tegen de max (van wat haalbaar is) kan rijden. Organisatie kon ik vanuit mijn oogpunt niks slechts op aan merken, verliep allemaal veilig in mijn ogen. De rol van baancommissaris is ook erg leuk om te doen. Betere plek om alles goed te kunnen zien is er bijna niet. Wil hier zeker vaker aan deelnemen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
06-04-2017 18:25 #967027 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*

v0lv0freak;244899 schreef : Ik heb hierover contact gehad met de 850 club en zij zijn verzekerd via een evenementen verzekering, speciaal voor dit evenement.


Oke. Dank voor de informatie :y:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07-04-2017 14:04 #967043 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*

General Custom;244898 schreef : Het is niet zo mijn evenement, zeker nu je er de verplichting bij zit om als baancommissaris op de baan te gaan staan (dan ben je toch meer overgeleverd aan de ''rijkunsten'' van anderen)


Onze plaats als baancommissaris was in een stevig verhoogd en overdekt hokje, midden op het gras, een veilige plek waarbij niemand in de buurt kwam. En van te voren werd duidelijk uitgelegd hoe te handelen als er bijv. een pylon omver was gereden, eerst melden via de portofoon zodat de volgende auto niet wordt gestart en dan als de baan vrij is naar de pylon lopen en die rechtzetten, dan weer melden en dan pas werd er weer gereden.
Ik heb me geen moment onveilig gevoeld en ik vond het leuk om mee te kunnen helpen.

Wel jammer dat ik uiteindelijk maar een paar rondjes heb gereden omdat ik pas rond 11 uur aankwam, maar desondanks toch nog een tijd van 1.14.717 gereden in mijn derde rondje, vierde plek in de 2L klasse met mijn 340 1.7!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
07-04-2017 18:12 #967048 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*

Robert340;244920 schreef : Wel jammer dat ik uiteindelijk maar een paar rondjes heb gereden omdat ik pas rond 11 uur aankwam, maar desondanks toch nog een tijd van 1.14.717 gereden in mijn derde rondje, vierde plek in de 2L klasse met mijn 340 1.7!


Dat is netjes!
Nu denk ik dat op het kartcircuit waar de Elandrun wordt gereden het vermogen niet zo zeer telt als wel de wendbaarheid. Daarom rijdt een 300-serie op dat circuit eigenlijk altijd wel leuke tijden. Ik zat zelf met mijn 1.4 vario rond de 1.16 geloof ik als ik als ik heel diep nadenk. Toen stond ik er van te kijken dat dat ten opzichte van sommige grotere Volvo's met meer vermogen toch behoorlijk rap was.

Het scheelt inderdaad als je als baancommissaris beschermd staat.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Meer
10-04-2017 21:54 #967095 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elandrun 2 april 2017 *inschrijving geopend*
Hier zijn mijn foto's.
Ik hoop de volgende keer op een hogere opkomst van onze club, ik ben in ieder geval zeker van plan om er volgend jaar weer naartoe te gaan, want er hing sowieso een goeie sfeer. Lang niet iedereen ging met zijn of haar auto het circuit op, dus ook voor de gezelligheid een leuk evenement!
Ik heb ook nog wat gefilmd, dus dat materiaal komt ook nog binnenkort hier.













Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD