Evenementen kalender 2016
- Mark Smeets
- Moderator
Dik gedrukte evenementen zijn definitief!
Zie ook de clubsite!
- 6 maart ALV
- 19 maart nachtrit VKV
- 3 april Varfard
- 9 april diagnosedag Svenska Bildelar
- 27 april Oranje klassiekerrit (Thema Volvo 480 25 jaar)
- 30 april en 1 mei Daffhobby dag (1 mei toerrit)
- 13, 14, 15 mei Volvo mania Friesach Oostenrijk
- 16 mei Volvo Drive treffen, nieuw
- 4 jun BBQ
- 18 juni LUSTRUMFEEST!
- 21, 22, 23 augustus rit naar Duitsland
- 24 / 25 sept VKB
- 8 okt Nachtrit
- 5 nov lezing motortechniek
Natuurlijk missen er nog enkele sleuteldagen, planning hiervan volgt later.
In april of mei komt er nog een sleuteldag in Leidschendam.
Ook zijn we nog bezig met een toerrit begin mei!
Daarnaast mist bij veel evenement op de site nog concrete info, omdat ze simpelweg nog te ver weg zijn voor inschrijvingsgegevens etc. Houdt de kalender dus in de gaten!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Voor de Oranje klassiekerrit heb ik me al ingeschreven. Met de Camaro, dus het plan is niet met de Volvo te gaan. Dit belooft overigens een redelijk groot evenement te worden, toen ik me een maand geleden aanmeldde kreeg ik inschrijfnummer 69 toebedeeld.
- V300 register
- Verbannen
- Mark Smeets
- Moderator
In het najaar zijn we weer in Enschede.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
www.volvodrivemagazine.nl/volvodrive-treffen
Als je je gegevens hebt ingevuld en verstuurt krijg je per e-mail een parkeerkaart die je dan moet printen en uiteraard meenemen
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;240368 schreef : Alles wat bekend is staat op de site. 28 mei hebben we een sleuteldag in Bleiswijk. Leidschendam gaat dit jaar niet door.
In het najaar zijn we weer in Enschede.
Kan de sleuteldag van 28mei aanstaande (in Bleiswijk) ook even geplaatst worden in het eerste bericht van 'Evenementen kalender 2016' tussen '16 mei Volvo Drive treffen, nieuw' en '4 jun BBQ'? Ten behoeve van het compleet maken van dat overzichtje.
- Mark Smeets
- Moderator
Spurt;240375 schreef : Kan de sleuteldag van 28mei aanstaande (in Bleiswijk) ook even geplaatst worden in het eerste bericht van 'Evenementen kalender 2016' tussen '16 mei Volvo Drive treffen, nieuw' en '4 jun BBQ'? Ten behoeve van het compleet maken van dat overzichtje.
Oudere posts kunnen niet worden aangepast, dus ik kan dit zelf helaas niet. Dat zou een moderator al moeten doen.
Het complete overzicht staat overigens op de site, met info per evenement.
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;240368 schreef : Alles wat bekend is staat op de site. 28 mei hebben we een sleuteldag in Bleiswijk. Leidschendam gaat dit jaar niet door.
Jammer dat Leidschendam niet door gaat, maar Bleiswijk klinkt ook leuk. Ik heb me vast aangemeld. (koppeling + vario checken, ik verwacht niets extra te vinden)
v0lv0freak;240368 schreef : In het najaar zijn we weer in Enschede.
Ook leuk, ik hou het forum weer in de gaten. (Tabitha heeft weer chemo's, dan zijn de sleuteldagen leuke afleidingen)