Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Volvo Klassieker Beurs 2015
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
31-08-2015 19:48 #633783
door V300 register
Volvo Klassieker Beurs 2015 is gemaakt door V300 register
Beste club- en forumleden,
Het is weer bijna zo ver, de Volvo Klassieker Beurs (of kortweg VKB) editie 2015.
Wat is de Volvo Klassieker Beurs?
De VKB is een jaarlijks terugkerende beurs, de grootste beurs rond Volvo van Europa. Op deze beurs vind je alles rond oude en klassieke Volvo's, van de ronde kattenrug tot de klassiekers in spe als de 850. De beurs bestaat voornamelijk uit de verschillende Nederlandse clubs en de verkoop van onderdelen door handelaren en particulieren. Ook is er vaak entertainment of een demo of iets dergelijks rond Volvo.
Dit jaar vindt de beurs plaats op 26 en 27 september in het Autotron te rosmalen
Een impressie uit 2013
[youtube]wbiws58kR98[/youtube]
Wat doet onze club?
Ook dit jaar staan we weer met onze stand op de beurs. Vorig jaar hebben we het relaxt gedaan met de frisse groene vakantiecombi, laten zien hoe mooi je een auto kunt restaureren met blauwe 360, en ook hoe sportief een 360 kan zijn met de special GLT RSX.
Bron
Uiteraard willen we dit jaar de vorige editie opnieuw overtreffen! Dit wordt natuurlijk wel steeds moeilijker te evenaren, maar ik denk dat we jullie weer mooie primeurs voor kunnen schotelen. Om vast een tip van de sluier op te lichten, Svenska Bildelar -de eigenaar van de 360 GLT RSX die vorig jaar op de beurs stond- gaat ons hier bij helpen.
Daarnaast is natuurlijk Born Built Beauties ook weer zoals elk jaar uitgenodigd op onze stand en aanwezig. Ook Robbert Jan is met projecten bezig die hij hoopt op de VKB te kunnen tonen. Wij wachten vol spanning!
Naast deze bedrijvigheid kunnen we onze eigen Volvo 300 Club Clubwinkel ook niet missen en zal ook deze aanwezig zijn op onze stand. Daarnaast willen wij ook dit jaar opnieuw clubleden de kans bieden om hun spullen te koop aan te bieden op onze stand, en is natuurlijk weer iedereen welkom om weer eens lekker hoe we dat hier in Brabant zeggen ''bij te buurten''.
Natuurlijk hebben we jullie hulp nodig!
Want zonder leden is er geen club!
Natuurlijk zijn jullie allemaal welkom, maar er zijn ook nog een paar van onze felbegeerde standbemanningsplaatsen beschikbaar. Als je interesse hebt om representatief te zijn voor onze club, en als beloning gratis de hele dag van de beurs te kunnen genieten, vraag onze beurscommissie naar de voorwaarden en mogelijkheden.
Ook bieden wij weer de ruimte voor leden om hun onderdelen voor verkoop op onze stand aan te bieden. Voorwaarde hier aan is uiteraard wel dat de persoon die verkoopt ook op de stand aanwezig is. Vraag ook hier onze beurscommissie naar de mogelijkheden.
Met vriendelijke Volvo-groet en tot 26 en/of 27 september!
De beurscommissie (Joost, Robert, en Bart)
Het is weer bijna zo ver, de Volvo Klassieker Beurs (of kortweg VKB) editie 2015.
Wat is de Volvo Klassieker Beurs?
De VKB is een jaarlijks terugkerende beurs, de grootste beurs rond Volvo van Europa. Op deze beurs vind je alles rond oude en klassieke Volvo's, van de ronde kattenrug tot de klassiekers in spe als de 850. De beurs bestaat voornamelijk uit de verschillende Nederlandse clubs en de verkoop van onderdelen door handelaren en particulieren. Ook is er vaak entertainment of een demo of iets dergelijks rond Volvo.
Dit jaar vindt de beurs plaats op 26 en 27 september in het Autotron te rosmalen
Een impressie uit 2013
[youtube]wbiws58kR98[/youtube]
Wat doet onze club?
Ook dit jaar staan we weer met onze stand op de beurs. Vorig jaar hebben we het relaxt gedaan met de frisse groene vakantiecombi, laten zien hoe mooi je een auto kunt restaureren met blauwe 360, en ook hoe sportief een 360 kan zijn met de special GLT RSX.
Bron
Uiteraard willen we dit jaar de vorige editie opnieuw overtreffen! Dit wordt natuurlijk wel steeds moeilijker te evenaren, maar ik denk dat we jullie weer mooie primeurs voor kunnen schotelen. Om vast een tip van de sluier op te lichten, Svenska Bildelar -de eigenaar van de 360 GLT RSX die vorig jaar op de beurs stond- gaat ons hier bij helpen.
Daarnaast is natuurlijk Born Built Beauties ook weer zoals elk jaar uitgenodigd op onze stand en aanwezig. Ook Robbert Jan is met projecten bezig die hij hoopt op de VKB te kunnen tonen. Wij wachten vol spanning!
Naast deze bedrijvigheid kunnen we onze eigen Volvo 300 Club Clubwinkel ook niet missen en zal ook deze aanwezig zijn op onze stand. Daarnaast willen wij ook dit jaar opnieuw clubleden de kans bieden om hun spullen te koop aan te bieden op onze stand, en is natuurlijk weer iedereen welkom om weer eens lekker hoe we dat hier in Brabant zeggen ''bij te buurten''.
Natuurlijk hebben we jullie hulp nodig!
Want zonder leden is er geen club!
Natuurlijk zijn jullie allemaal welkom, maar er zijn ook nog een paar van onze felbegeerde standbemanningsplaatsen beschikbaar. Als je interesse hebt om representatief te zijn voor onze club, en als beloning gratis de hele dag van de beurs te kunnen genieten, vraag onze beurscommissie naar de voorwaarden en mogelijkheden.
Ook bieden wij weer de ruimte voor leden om hun onderdelen voor verkoop op onze stand aan te bieden. Voorwaarde hier aan is uiteraard wel dat de persoon die verkoopt ook op de stand aanwezig is. Vraag ook hier onze beurscommissie naar de mogelijkheden.
Met vriendelijke Volvo-groet en tot 26 en/of 27 september!
De beurscommissie (Joost, Robert, en Bart)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
06-09-2015 19:07 #958384
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo Klassieker Beurs 2015
Ik kijk er naar uit......
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
06-09-2015 20:55 #958387
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo Klassieker Beurs 2015
Wij komen ook, zoals het er nu naar uitziet op zondag
- Steven340
- Nieuw lid
Minder
Meer
07-09-2015 15:45 #958395
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Volvo Klassieker Beurs 2015
Ik hou het op de zaterdag :groovy:
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
07-09-2015 22:40 #958399
door V300 register
Ik ben er ook zaterdag met mijn b204ft turbo ??
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
Minder
Meer
23-09-2015 13:51 #958682
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Volvo Klassieker Beurs 2015
Ik kom met vriendinlief op zondag. Ik denk met de V70XC want de 360 zit nog niet helemaal in elkaar en de 340 staat alweer in de stalling.
Ik zal een 360 embleem achterop de V70 zetten en hem incognito parkeren
Ik zal een 360 embleem achterop de V70 zetten en hem incognito parkeren
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
24-09-2015 09:49 #958690
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo Klassieker Beurs 2015
Ik kom ook op zondag met Kelsey en mijn pa. Kans is aanwezig dat ik meerijd met mijn pa of een vriend. Anders zal ik met de C70 zijn, kan ik bij Kevin incognito parkeren
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
24-09-2015 17:39 #958699
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Volvo Klassieker Beurs 2015
ik ga niet, vond er niets aan de laatste keer
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-09-2015 21:49 #958707
door V300 register
Zondag present!
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
24-09-2015 23:12 #958709
door V300 register
zondag aanwezig....en morgen ook.......gewoon omdat t kan.Zaterdag andere verplichtingen.....
Moderators: Mark Smeets