Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Volvo 340 Onderdelen dit jaar ook met een eigen stand op de Volvo Klassieker Beurs

• G.J. van Werkhoven (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2014 13:34 #633400 door G.J. van Werkhoven (GAST)
Beste club/forum-leden,

Hierbij berichten wij graag het volgende:

Dit jaar zijn wij ook met een stand te vinden op de Volvo Klassieker Beurs (VKB) te Rosmalen.

Let op!! All??n op zaterdag 27 september 2014

We zullen met alle denkbare onderdelen op de VKB staan waarbij we streven een zo compleet mogelijk assortiment neer te zetten. Ook zijn er bestel lijsten in te vullen voor eventuele nalevering van onderdelen die op zijn op dat moment niet meer beschikbaar zijn (gezien de beperkt mee te nemen voorraad)

Ook is het mogelijk dat wij bepaalde onderdelen die u wilt, voor u meenemen naar de Beurs, alwaar u deze kunt ophalen.
Stuur ons even een e-mail of priv? bericht om te informeren naar de mogelijkheden.

Wij hopen op uw komst en ontmoeten u graag bij onze stand!

ZATERDAG 27 SEPTEMBER 2014

Volvo 340 Onderdelen
Contact: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Website: www.volvo340onderdelen.nl
Tel: 06-17587691

Bijlagen:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Minet
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2014 14:19 #949840 door André Minet
Mooi dan kan niemand meer klagen dat er of weinig of geen volvo 300
onderdelen te vinden zijn op de VKB op zaterdag.
BBB is ook aanwezig.

mvg

Andre

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-08-2014 16:26 #949845 door V300 register
Ik neem aan dat er nu opeens volop complete stuurbekrachtigingssets,
aircosystemen en bodykits te verkrijgen zijn? Bovendien zul je struikelen
over 1ste type GLT velgen, in kleur gespoten bumpers en kilometers
raamlikkers en deurrubbers? De sets van rode KONI schokbrekers zullen
als zoete broodjes over de toonbank gaan? De nieuwe motorsteunen voor
de 2-liter modellen zijn er ook opeens in overvloed? ik denk het niet.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-08-2014 17:32 #949849 door V300 register
nee dat denk ik ook niet Fran?ois. Overigens struikel ik nu in mijn garage al over de 1e type GLT velgen waar geen hond op mijn advertenties reageert dus of er ?cht vraag is valt altijd te bezien.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-08-2014 18:54 #949857 door V300 register
Fran?ois, geluk dit jaar voor de liefhebbers van de speciale onderdelen.

Nu ik recent de Camaro heb gekocht, wil ik graag wat plaats hebben voor (reserve)onderdelen voor deze auto. Hierdoor zullen er op de Volvo 300 Club stand waarschijnlijk verschillende speciale onderdelen komen die ik in de loop der tijd heb verzameld.

Ik zit o.a. te denken aan een set Black Beauty velgen, Trans-Am sedan spoiler, omgebouwde volrubberen Volvo 440 spoiler, gereviseerde 1.7 carburateur, een h??l vroeg 343 stuurtje,...
Verder heb ik ook nog een berg normale onderdelen liggen voor verkoop, denk dan aan koplampen, achterlichten, spiegels,...

Wat ik aanbied is echter vooral afhankelijk van andere leden. Zij leggen hun spullen op de stand, ik vul aan met mijn eigen spullen. Andere leden gaan v??r, en ik zorg dat de stand vol ligt. De speciale/bijzondere dingen hebben hierbij natuurlijk de voorkeur omdat dat in de eerste plaats vooral mooi presenteert en de aandacht trekt. Ik sta er namelijk niet voor het commercieel belang, maar als liefhebber om de 300-serie een warm hart toe te dragen en op de kaart te zetten in de Volvo-wereld. Als ik dan iemand kan helpen aan onderdelen is dan meegenomen.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC