Sleuteldag Leidschendam 7 Juni 2014
- Wouter Borsje
- Premium lid
powerflux;229181 schreef : Ingeschreven
:y:
Neem je Hilde-Lotte ook weer mee?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
- Premium lid
elpee;229189 schreef : Ik ben er bij als TC-er. Wekker om 6.00uur en dan 200km rijden van uit het verre oosten naar het wilde westen. Ik kom wel met de 240.
Meerijden Laurens?
- V300 register
- Verbannen
Steven340;229186 schreef : Die hoofdsteunkussens die ik heb zijn in het lichtgrijs. Heb ze helaas niet in het groen. Die had je volgens mij ook alleen bij Pluche bekleding en is dan donker groen.
Hoofdsteunkussens had je ook bij de minder luxe stoffen bekleding, maar dan in de vorm van een los schuimrubber kussentje en losse hoes die je over de zwarte rubberen wasrek hoofdsteun schuift. Deze zijn volgens mij echter zeer zeldzaam, slechts ??n keer gezien, en die zitten op mijn computerstoelen
- Steven340
- Nieuw lid
General Custom;229194 schreef : Hoofdsteunkussens had je ook bij de minder luxe stoffen bekleding, maar dan in de vorm van een los schuimrubber kussentje en losse hoes die je over de zwarte rubberen wasrek hoofdsteun schuift. Deze zijn volgens mij echter zeer zeldzaam, slechts ??n keer gezien, en die zitten op mijn computerstoelen
Nog nooit gezien, en is dat dan wel in de kleur van de bekleding?
Zou je eens een fototje kunnen posten?
- Kevin Kloosterman
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Steven340;229197 schreef : Nog nooit gezien, en is dat dan wel in de kleur van de bekleding?
Zou je eens een fototje kunnen posten?
De stof van de hoofdsteunkussens is iets anders dan van de stoelen omdat de stoelen uit een 360 GLS komen, en de hoofdsteunkussens uit een 340 Special uit 1991. Bij de 340 matchte de stof dus wel.
- V300 register
- Verbannen
Steven340;229186 schreef : Die hoofdsteunkussens die ik heb zijn in het lichtgrijs. Heb ze helaas niet in het groen. Die had je volgens mij ook alleen bij Pluche bekleding en is dan donker groen.
Ik heb er nu 1 in de juiste kleur (zelfde als het interieur van de Rai) Ze zijn er dus wel...
Steven340;229186 schreef : Heb in totaal 2 paar, dus voor Lijntje een paar en een paar voor Streepje?
Ik begin zo m'n twijfels te krijgen of Streepje ooit nog gaat rijden, ze is nu voornamelijk donor voor Lijntje.
Steven340;229186 schreef : Dak antenne is in het zwart, volgens mij wel origineel voor een 340, zal alles meenemen, kun je ze ter plekke bekijken.
Klintk goed, zeker als het een 'oude' antenne is, met vaste spriet. Ik zie wel, als ik weer radio heb is het al leuk.
Steven340;229186 schreef : Laat me dan even weten hoe laat je ongeveer daar bent, was zelf in eerste instantie van plan 's ochtends te komen.
Graag. Ik ben denk ik niet heel vroeg, het is een flinke rit vanuit :Lelystad. (Maar als ik vroeg op de brug gepland ben, dan ben ik er vroeg)
- Colin Haselaar
- Nieuw lid
Gr Colin
- Wouter Borsje
- Premium lid
Het schijnt dat met deze klus de stuurinrichting nogal wat in de weg kan zitten, hoewel ik niet precies weet hoe dat bij een 343 precies is.
(als ik er nou een zooitje foto's van maak hebben we meteen weer een mooi opzetje voor een nieuwe how-to )
- Colin Haselaar
- Nieuw lid
Wouter76;229216 schreef : Leuk Colin, en het vervangen van die pakking vind ik wel een interessante klus (heb het plan opgevat er eentje op te knappen en die te plaatsen)
Het schijnt dat met deze klus de stuurinrichting nogal wat in de weg kan zitten, hoewel ik niet precies weet hoe dat bij een 343 precies is.
(als ik er nou een zooitje foto's van maak hebben we meteen weer een mooi opzetje voor een nieuwe how-to
Ja dat zei Anjo ook al tijdens de swap, ik zie wel hoe het loopt
Van mij mag je foto's maken :y:
Gr Colin