Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Wie gaat wanneer naar de VKB 2013

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2013 18:41 #935901 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Wie gaat wanneer naar de VKB 2013
je hebt twee soorten Volvo klassieker liefhebbers; de sleutelaars en de balletjes

die eerste kunnen de 300-serie vaak nog wel waarderen, die tweede dus niet. Vooral die lui van de P1800 en Bertone kunnen er wat van; ik noem die club ook wel de golfballetjesclub.
Troost je; jij kunt alles zelf doen aan je auto, zij weten niet eens waar de accu zit.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-09-2013 19:09 #935902 door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Wie gaat wanneer naar de VKB 2013

volvofiel;221717 schreef : je hebt twee soorten Volvo klassieker liefhebbers; de sleutelaars en de balletjes

die eerste kunnen de 300-serie vaak nog wel waarderen, die tweede dus niet. Vooral die lui van de P1800 en Bertone kunnen er wat van; ik noem die club ook wel de golfballetjesclub.
Troost je; jij kunt alles zelf doen aan je auto, zij weten niet eens waar de accu zit.


:humor: :lol: :humor:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-09-2013 20:23 #935911 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wie gaat wanneer naar de VKB 2013
Ik heb dat ook vastgesteld.....al wist ik dat al wel langer.

Lekker belangrijk.....ik praat dan liever met mensen die wel weten waar je het over hebt,.of beter gezegd, die weten waar ze het zelf over hebben!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2013 07:34 #935921 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wie gaat wanneer naar de VKB 2013
Dat snap ik dus niet... Waarom zou je een Volvo-balletje worden?

In mijn beleving is Volvo leuk omdat het kwaliteitsspul is waar je zelf zonder al te veel verstand aan kunt schroeven, en wat nog betaalbaar is ook. Zo'n P1800 bijvoorbeeld voldoet volgens mij aan geen van die eisen :hmmz2:
Als ik een onbetaalbare bak zou willen rijden zou er wel een Camaro, Mustang, of ander iconisch scheurijzer voor de deur staan :D

Toegegeven, op die beurs staan wel leuke dingen, zo'n 100 of 200-serie kan ik goed waarderen, maar ook die kosten een vermogen...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2013 11:09 #935932 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wie gaat wanneer naar de VKB 2013
Wat Joost zegt klopt wel. Ik vind het leuke van de 300-serie dat eigenlijk iedereen wel wat met zelf sleutelen heeft.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
29-09-2013 11:21 #935934 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Wie gaat wanneer naar de VKB 2013
Tja iedere club zal waarschijnlijk zo zijn eigen cultuur/sfeer hebben, het betreffende type Volvo blijft in alle gevallen toch de bindende factor.

Ik snap ook wel dat niet iedereen wat heeft met sleutelen, op een VKB is ??n en ander me nooit zo opgevallen, ik was dan ook voornamelijk bezig met de onderdelen bij de diverse kraampjes en de verschillende types Volvo bekijken en fotograferen.

Belangrijkste vind ik om het bij onze eigen clubwaarden te houden, ik vind het ontzettend mooi om te zien hoe we over het algemeen allemaal met elkaar omgaan, al zou ik de 340 niet meer hebben zou dat een heel belangrijke reden zijn om wel lid te blijven.

Natuurlijk ben ik niet geheel blind voor de diverse soorten mensen die de VKB bezoeken, en vind het juist wel leuk om te zien dat de diverse typen Volvo's ook heel verschillende types mensen aan zich 'binden'.

Van wat 'ballerig' gedrag kan ik de humor ook wel inzien.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2013 14:19 #935941 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wie gaat wanneer naar de VKB 2013
Ik ga niet meer naar de VKB. Helaas. Beetje aan de late kant terug en met het beetje apart te bereiken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-09-2013 14:22 #935942 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Wie gaat wanneer naar de VKB 2013
Voor mij is het om de hoek, maar de keukenvloer ligt en er moeten nog plinten worden gekocht. Misschien 's avonds nog op de parkeerplaats kijken, maar waarschijnlijk is iedereen dan al weg.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-09-2013 15:43 #935944 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wie gaat wanneer naar de VKB 2013

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD