Nabespreking Elandrun 2009
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
als 2e was ik aanwezig bij de parking en vlak voordat we doorreden was deze netjes gevuld met een mooi 300 assortiment, enkele 400's en nog wat 850/s40 spul. in konvooi richting lelystad en eenmaal daar de parking ook netjes gevuld. eerste ritje naast ronald in de 360 gezeten om over het circuit te gaan en daarna heb ik vervolgens zelf de rode even de sporen te geven.
ging opzich wel goed, de eerste keer op dat circuit, maar de pionnen stonden dusdanig onduidelijk dat ik verkeerd ree en een bochie afsneed:halo: de rest van het dag stond vooral in het teken van scheuren, en dat was waar we immers voor kwamen! als frits een spektakelrondje reed dan was dat ook wel een spektakel, andere dermatig vakkundige rijders met een goede auto heb ik niet gezien vandaag. buijs z'n 343T deed ook lekker mee, en de rondetijden van beide heren verschilden niet veel t.o.v. vele 850T's.
na m'n eerste rondje vond ik het stuurgedrag ineens nogal vaag, en bij het 2e rondje nog veel vager... en na ff de speling op de kogels checken zag ik bij toeval dat m'n stuurhuis los hing. even gefixt en vervolgens volledig spelingvrij verder gereden, wat een machtig verschil dat kan maken!
m'n rondetijden vond ik voor een std 340 met vario niet gek, kreeg tijden van 1:14 en 1:15 enkele keren te zien. inmiddels weer thuis, en ja hoor het stuurhuis zit weer los. van de week weer wat te sleutelen dus.
volgend jaar weer, maar dan hopelijk NIET met een open diff en een standaard motortje:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Hoe was het baantje dit jaar uitgezet? Als ik van Anjo 1:14 hoor dan moet de layout haast wel anders zijn opgezet (vorig jaar reden Ronald en ik tijden van rond de 1:08)
- Laurens Post
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
weer geweldig lopen scheuren!
persoonlijk records proberen te verbreken (kon de andere dit jaar echt niet bijhouden)
ik vond de baan wel veel moeilijker vooral de 2e bocht (die met die slinger erna) en dat hartvormig bochtje in t midden waren erg lastig.
t kwam nu echt aan op t stuurwerk...en laat dat nou net NIET mijn sterkste punt zijn hahaha
zie al die mensen zo makkelijk dat stuur omgooien met stuurbekrachtiging...nou ik heb morgen spierpijn!
wel jammer dat er veel mensen die in de prijzen zijn gevallen er niet meer waren...(is toch zonde om zonder trofe naar huis te gaan?!?!)
gelukkig heb ik er ook nog 1tje in de wacht kunnen slepen hahaa
een ding is zeker: VOLGEND JAAR WEER!!!!!!!
owhjah heb ff snel een plattegrond gemaakt hoe de baan liep...hopelijk snap je m
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
:y::yesyes:punkazz;98193 schreef : De baan was anders, langer...
zometeen foto's en filmpjesnee, morgen pas, duurt te lang. De snelste tijd was denk ik zo rond de 1:04 door de 360cup racer of ??n van de 850t's?
- V300 register
- Verbannen
*) no offense Doeke, dat spreekt voor zich
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
in de flauwe bocht vlak voor de hairpin en het bochtige rechte stuk kon ik net de 110 aantikken trouwens, ben benieuwd of er nog meer op de teller hebben gekeken tijdens het rijden?