Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

V3C Evenementen Coördinator

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-05-2008 16:31 #627504 door V300 register
V3C Evenementen Coördinator is gemaakt door V300 register
De huidige Evenementen Co?rdinator (EVC), William de Groot heeft aangegeven per September 2008 met de EVC functie te gaan stoppen.

Dit tijdstip valt ongeveer samen met het begin van de najaars evenementen. Concreet betekent dit dus dat de evenementenkalender voor het najaar nog grotendeels ingevuld/georganiseerd moet worden. In verband met de tijdige publicatie van de evenementenkalender, etc, moet dat dus eigenlijk al v??r de zomervakantie ingevuld zijn.

We zoeken dus met redelijke spoed een opvolger voor William, waarbij die persoon dan alvast kan beginnen met de najaarsplanning en in de tussentijd kan meekijken bij andere evenementen om de gang van zaken te leren kennen.

Wie zoeken we voor deze functie????
de ideale EVC co?rdinator voldoet aan de volgende omschrijving:

- Het goed kunnen "verkopen" van evenementen aan de leden, om een zo hoog mogelijke opkomst te garanderen.

- Het goed kunnen stimuleren van actieve leden om zoveel mogelijk 'voor leden / door leden' evenementen op de rails te zetten. Te denken valt aan initiatieven zoals taxatiedag, toertochten in diverse regio's, barbeque, poets'cursus', etc

- geduld hebben met ongeduldige / ontevreden leden (er is altijd wel iets waar over geklaagd kan worden, een dikke huid is dus een pr?)

- beschikbaar om de functie 2 jaar te vervullen, behoudens onverwachte omstandigheden natuurlijk.

- Goed overzicht kunnen houden over de agenda planning ivm feestdagen, sleuteldagen, en door andere clubs georganiseerde evenementen (inschatten of evenementen elkaar "bijten" of niet, etc)

Concrete taken
zijn bijvoorbeeld:

- schrijven van aankondigingen over evenementen, en deze verdelen richting de redactie van het clubblad en de evenementenpagina op de website.
- vragen aan leden of ze zin hebben om een toertocht uit te zetten
(er zijn al een aantal personen die in het verleden succesvol dingen georganiseerd hebben, dus dit hoeft niet van 0 opgebouwd te worden!!)
- tips geven aan leden die een toertocht gaan uitzetten, over hoe de routebeschrijving het beste gemaakt kan worden, welke locaties als start/eindpunt kunnen dienen

JA IK WIL!?
-> mail dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodat we je kunnen uitnodigen voor de eerstvolgende vergadering. Bellen kan ook: 070-3247208

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-05-2008 17:36 #711882 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic V3C Evenementen Coördinator
Ik wil best mijn steentje hierin bijdragen. Ik organiseer bij het bus museum ook al dergelijke activiteiten. Alleen doen we het daar met z'n 2e. Dus ik voel er op zich wel iets voor, maar weet niet of ik dat naast mijn functies bij het bus museum ook hier geheel in mijn eentje kan en wil doen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-05-2008 17:54 #711885 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V3C Evenementen Coördinator
Ik heb een mailtje verstuurd...

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-05-2008 18:32 #711886 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic V3C Evenementen Coördinator

Kevin;56771 schreef : Ik wil best mijn steentje hierin bijdragen. Ik organiseer bij het bus museum ook al dergelijke activiteiten. Alleen doen we het daar met z'n 2e. Dus ik voel er op zich wel iets voor, maar weet niet of ik dat naast mijn functies bij het bus museum ook hier geheel in mijn eentje kan en wil doen.

Wil wel de tweede persoon zijn. Alleen heb ik geen rijbewijs, dus ik neem aan dat ik dan alleen een "co?rdinator op afstand" kan zijn.:)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2008 21:29 #712001 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic V3C Evenementen Coördinator
Inmiddels een meeltje v'stuurd:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-05-2008 23:43 #712030 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic V3C Evenementen Coördinator
ontvangen :)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC