Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Sleuteldag 22 september
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
19-08-2007 19:32 #680084
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sleuteldag 22 september
H? Frans,
Erg goed, weinig tijd meer voor de Volvo 300. Als het zo doorgaat, dan zie ik het nog van komen dat ik er maar 1, 2 of 3 stuks ga behouden en de rest ga verkopen.
Niet dat ik dat al ga doen, maar als ik er de komende jaren niet (meer) aan toekom, dan ga ik "kortemette" maken.
Ken je het gezegde "als je een jaar iets niet gebruikt, dan moet je het weggooien/wegdoen".
Laten we hopen dat het niet zo ver komt!
Erg goed, weinig tijd meer voor de Volvo 300. Als het zo doorgaat, dan zie ik het nog van komen dat ik er maar 1, 2 of 3 stuks ga behouden en de rest ga verkopen.
Niet dat ik dat al ga doen, maar als ik er de komende jaren niet (meer) aan toekom, dan ga ik "kortemette" maken.
Ken je het gezegde "als je een jaar iets niet gebruikt, dan moet je het weggooien/wegdoen".
Laten we hopen dat het niet zo ver komt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
20-08-2007 00:46 #680103
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Sleuteldag 22 september
Het lijkt me duidelijk dat er opheldering vanuit het bestuur moet komen. Dit kan op de eerstvolgende ledenvergadering. Als nieuw lid wil ik wel weten of het bestuur zijn verantwoordelijkheden aan kan.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
20-08-2007 09:00 #680106
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sleuteldag 22 september
Erik,
Het lijkt me het handigst dat je, als je hier het fijne van wilt weten, direkt contakt met het bestuur opneemt.
Dit topic gaat dicht, dit is niet de juiste plaats voor deze discussie.
Het lijkt me het handigst dat je, als je hier het fijne van wilt weten, direkt contakt met het bestuur opneemt.
Dit topic gaat dicht, dit is niet de juiste plaats voor deze discussie.
Moderators: Mark Smeets