Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.
Onderdelen verkoopdag 14 juli Voorst
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
02-07-2007 12:50 #673813
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Onderdelen verkoopdag 14 juli Voorst
Van concurrentie was denk ik geen sprake, beide waren op een andere dag gepland.
Wat mij betreft kan de BBQ nu ook weer op de 14e. Dan heb ik nog een weekje langer om de tuin op orde te brengen. Met dit weer is het geen pretje om buiten bezig te zijn.
EDIT: Ik hoop trouwens ?cht dat de BBQ geen concurrentie was voor de theeleut, dat zou jammer zijn. Volgens de Poll hadden er 15 mensen op de 14e gekund... Ik kon zelf helaas niet, want ik had die ochtend/voormiddag al een afspraak...
Wat mij betreft kan de BBQ nu ook weer op de 14e. Dan heb ik nog een weekje langer om de tuin op orde te brengen. Met dit weer is het geen pretje om buiten bezig te zijn.
EDIT: Ik hoop trouwens ?cht dat de BBQ geen concurrentie was voor de theeleut, dat zou jammer zijn. Volgens de Poll hadden er 15 mensen op de 14e gekund... Ik kon zelf helaas niet, want ik had die ochtend/voormiddag al een afspraak...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-07-2007 13:35 #673822
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Onderdelen verkoopdag 14 juli Voorst
Een combinatie Voorst/Barbeque werd niet mogelijk geacht, ivm te grote drukte voor de gastheer en organisatorische probleempjes (o.a. overnachting)
inderdaad wel jammer natuurlijk, ik kan me voorstellen dat het voor jullie vanuit Tzum niet interessant is om voor BBQ naar Oosterhout te komen. nu missen jullie dus beide evenementen...
inderdaad wel jammer natuurlijk, ik kan me voorstellen dat het voor jullie vanuit Tzum niet interessant is om voor BBQ naar Oosterhout te komen. nu missen jullie dus beide evenementen...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-07-2007 13:44 #673825
door V300 register
We waren eerder al in klein commite (Henk Eissens, Yonina en ik) door Herman Roberts uitgenodigd om het hele weekend in Voorst aanwezig te zijn.
Dafclub Nederland heeft zondags namelijk de Koffieklets (=tegenhanger van de Theeleut) al bij Herman in Voorst en wij zijn vrijwiliggers bij het op- en afbouwen...
Als er belangstelling voor is kunnen we in het najaar (september) in Tzum wel een Theeleut/BBQ voor de noorderlingen organiseren. Eerder gaat niet omdat het gras nog moet worden ingezaaid.
Dafclub Nederland heeft zondags namelijk de Koffieklets (=tegenhanger van de Theeleut) al bij Herman in Voorst en wij zijn vrijwiliggers bij het op- en afbouwen...
Als er belangstelling voor is kunnen we in het najaar (september) in Tzum wel een Theeleut/BBQ voor de noorderlingen organiseren. Eerder gaat niet omdat het gras nog moet worden ingezaaid.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
02-07-2007 13:57 #673828
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Onderdelen verkoopdag 14 juli Voorst
Yonina had zich eerder al wel opgegeven voor de BBQ, ze komt dus niet begrijp ik... Mischien dat ik dan w?l genoeg stoelen heb...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-07-2007 15:21 #673854
door V300 register
Ik weet van niets...
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-07-2007 21:46 #673917
door V300 register
Ik had hier graag bij willen zijn! Jammer dat het afgeblazen is.:lol:
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
02-07-2007 21:59 #673924
door V300 register
Ik ben even de weg kwijt. (Leuk voor een beroepssjoufeur.)
De BBQ is toch 7-7-7 en de theeleut 14-7?
Ik zou graag op beiden willen komen, maar........
Wie, wanneer en hoe?
De BBQ is toch 7-7-7 en de theeleut 14-7?
Ik zou graag op beiden willen komen, maar........
Wie, wanneer en hoe?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
02-07-2007 22:21 #673928
door Jeroen van Bodegom
De BBQ zou eerst op de 14e zijn, maar is verplaatst naar de 7e omdat we anders de theeleut in de weg zouden zitten.
Helaas is de theeleut afgeblazen omdat er te weinig mensen konden komen.
Daarom gaan we de BBQ nu waarschijnlijk weer terugverplaatsten naar de 14e.
Naar beiden komen, kan nog steeds, want ik geloof dat de Daf-dag op zondag nog wel doorgaat?
Helaas is de theeleut afgeblazen omdat er te weinig mensen konden komen.
Daarom gaan we de BBQ nu waarschijnlijk weer terugverplaatsten naar de 14e.
Naar beiden komen, kan nog steeds, want ik geloof dat de Daf-dag op zondag nog wel doorgaat?
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Minder
Meer
02-07-2007 22:22 #673930
door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Onderdelen verkoopdag 14 juli Voorst
Kunnen we dan niet met z'n allen op de 15e naar Herman gaan en er een gemengd evenement van maken?
Ik zal er zijn en met onderdelen....
Ik zal er zijn en met onderdelen....
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Minder
Meer
02-07-2007 22:22 #673931
door Jeroen van Bodegom
:humor:
Dit is trouwens een lachend poppeke, geen huilende. Deze zou beter staan bij zo'n opmerking: :cry2: ofbouchard;29930 schreef : :lol:
:humor:
Moderators: Mark Smeets