zaterdag sleuteldag
- V300 register
- Verbannen
Ik heb niet echt grote of belangrijke klussen. Voorscherm wat ontroesten en tectyleren hier en daar. Beetje nakijken. Misschien neem ik mijn tweede (reserve) carburateur mee om rustig na te kijken.
Vindt het gewoon leuk zo'n sleuteldag.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Is het een idee om met de club in het najaar een excursie naar van Doorens Transmissie te organiseren. Daar kunnen we in ??n keer veel wijzer worden.
Helaas kan/mag ik niet naar de sleuteldag. Ik moet werken tot 15:00 uur en ben geen clublid. Daar baal ik wel van. Ik had graag mijn vario-probleem eens definitief opgelost. Als er mensen zijn die in een Sunny, Volvo850, Volkswagen Kever of een ander ongeleid projectiel rondrijden en met mijn vario naar de sleuteldag willen, dan mag dat best.........
- V300 register
- Verbannen
Wij heten je graag welkom als lid van de Volvo 300 Club, dan is dat balen ook opgelost.
Dan kun je in september gebruik maken van de laatste V3C sleuteldag van 2007 in Denekamp.
Maar als lid krijg je nog meer mogelijkheden, informatie en aanbiedingen.
Groetjes en gauw tot ziens,
William de Groot
V3C evenementen co?rdinator
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
Ik weet niet hoeveel mensen daar nog werken met Vario Kennis? Dan kunnen we misschien beter de VarioDokter van de Dafclub een keer uitnodigen...?Erik;24217 schreef : Is het een idee om met de club in het najaar een excursie naar van Doorens Transmissie te organiseren. Daar kunnen we in ??n keer veel wijzer worden.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
williamdegroot;24220 schreef : Hallo Erik,
Wij weten je graag welkom als lid van de Volvo 300 Club, dan is dat balen ook opgelost.
Dan kun je in september gebruik maken van de laatste V3C sleuteldag van 2007 in Denekamp.
Maar als lid krijg je nog meer mogelijkheden, informatie en aanbiedingen.
Groetjes en gauw tot ziens,
William de Groot
V3C evenementen co?rdinator
Hey cool, is er in September een sleuteldag in Denekamp? Dat is mooi dichtbij! Ik kom niet naar Ermelo, heb helaas teveel andere dingen te doen. Een paar kleine klusjes (gordel rechtsachter inbouwen ) doe ik wel even snel thuis Ik wil op termijn ook de koppeling van mijn 340 gaan vervangen, maar daarvoor is zo'n sleuteldag denk ik niet de meest geschikte plek? Iets te grote klus?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
bodejodel;24290 schreef : Juist een mooie klus voor een sleuteldag lijkt me!
Ja het grote voordeel voor mij is dat er wellicht mensen zijn die het al vaker hebben gedaan (ik heb alleen Haynes' ervaring )en dat er iemand is die een centreeras heeft om de platen te centreren Hmm.. misschien toch zaterdag maar vrijmaken dan...