Voorjaars-Toertocht 18 maart 2007
- V300 register
- Verbannen
Wij hebben echt enorm veel voldoening gehad van het organiseren. Heel erg bedankt voor de waardering en de vele bedankjes. Op die manier doen wij ht graag nog eens.
Spciaal wil ik toch mijn meissie bedanken, die iedereen tijdens de "carpoolstop" van koeken en drinken heeft voorzien. Hopelijk zijn de paaseitjes ook goed gevallen;)
Foto's heb ik maar 3mb per stuk vindt de website(webmaster?) niet leuk geloof ik. Zal ze van de week verkleinen en dan posten.
Nogmaals heel erg bedankt voor de opkomst en tot de volgende keer!
Astrid en Steven
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Sjah, er was ook zo veel om je door te laten afleiden: water, huisjes, molentjes, lammetjes, kebap (oh nee, dat waren de lammetjes...), veeeel te veel gespreksonderwerpen, en natuurlijk: paaseitjes...KonradW;19085 schreef : (...)
navigatie kunsten.... als je niet afgeleid was
Zoals hierboven dus, die paaseitjes waren een prachtverrassing!kingfisher;19088 schreef : (...)
Spciaal wil ik toch mijn meissie bedanken, die iedereen tijdens de "carpoolstop" van koeken en drinken heeft voorzien. Hopelijk zijn de paaseitjes ook goed gevallen;)
Foto's heb ik maar 3mb per stuk vindt de website(webmaster?) niet leuk geloof ik. Zal ze van de week verkleinen en dan posten.
Nogmaals heel erg bedankt voor de opkomst en tot de volgende keer!
Astrid en Steven
3MB/foto worden wij niet zo heel blij van op de website idd, maar... is er een mogelijkheid dat je de grote versies naar mij toe regelt? Bij voorbeeld via FTP?
- V300 register
- Verbannen
ik heb nog 2 foto's gemaakt op het einde, die zal ik morgen verkleinen en op t forum plaatsen
en ik wil een foto van die rat-340 zien.
m'n pa is nieuwschierig
- V300 register
- Verbannen
Heel leuke dag.
www.pannekeet.info/evenement.html
- V300 register
- Verbannen
En de Heer heeft ons tegen alle verwachtingen in prachtig weer gegeven!punkazz;18799 schreef : Ik hoop dat mijn vader van zijn wekelijkse kerkbezoek afziet.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
fransiscus;19091 schreef : Ik heb de fotoos online gezet, niet de beste kwaliteit.
Heel leuke dag.
www.pannekeet.info/evenement.html
Leuk, leuk. Jammer dat we er niet bij konden zijn. Vanuit Leeuwarden was het n?t iets teveel allemaal... en de auto rijdt niet op water;)
Volgende keer beter.
Gr doeke
- V300 register
- Verbannen
Dus Punkazz (alias Steven) heeft OOK zo'n mooi tellersetje! Echt heel wijs!
- V300 register
- Verbannen
verder heb ik geen fotoos gemaakt,want ik had t te druk met kilometers maken:D
maar was een hele leuke dag alleen jammer van die wind,ik waaide bijna weg,vooral op die carpool plaats was het niet normaal
ik probeer er trouwens de volgende keer weer met de 340 meetedoen:p
gr ronald
- V300 register
- Verbannen
ronaldromme;19100 schreef : dit vond ik een mooi plekje om eens een foto van mijn auto te maken
En we zeiden het nog zo, geen foto van de 850!
- V300 register
- Verbannen
Geintje, ik ben geen muggenzifter