Elandrun 1 april
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
Nou ben ff bezig geweest wat foto's e selecteren, heb er iets van 150, dus moest een zorgvuldige selectie maken:D Ook heb ik nog wat videotjes, die zal ik later posten. Nu de foto's:
Eerst de 300's die op de baan tegen elkaar streden:
De 1400 vario
Een 360 GL injectie
Een 360 GLT, geprepareerd, geen clublid helaas
En de onfortuinlijke 340
Nu dan wat foto's van deze glimmende bolides in actie, in willekeurige volgorde:
En de onfortuinlijke 340, we er al wat foto's van gezien:
En de held scheurde gewoon het rondje af!
Voor deze 440 turbo liep het iets minder goed af:
De auto reed rechtdoor, in plaats van rechtsaf. Het linker voorwiel stond toen wel wat ver naar achteren...
En de neus moest het ook ontgelden:
Ondanks dat deze 242GT een klapper maakte, kwam ie er genadig vanaf. Dit was dezelfde ophoging als waar de 440 turbo overheen 'vloog':
Behalve de racerij was er natuurlijk genoeg anders moois te zien, al dan niet op het circuit. Een kleine verzameling:
Prachtige wagen, mooie lip voor:
Ook al zo'n beauty, zeer strak:
Ook deze Amazone was erg snel. En het geluid erbij!
Een mooie P1800 (ES?)
En nog mooier... een 2300 RS. K wist niet eens dat die bestond:
Een mooie estate, een 940/960 dacht ik...
Lekker hangen in de bocht:
Mijn eigen auto, ff gepoetst. Heeft niks met de Elandrun te maken, maar ik kon het niet laten om deze een plaatsje hier te gunnen...
Persoonlijk vond ik dit een van de mooiste, zoniet d? mooiste 300 die aanwezig was...
Een van de 240's van de rallyrijders... met mijn vader op de voorgrond;)
De V70 tdi van mijn vader (die mag hier uiteraard niet ontbreken):
En dan het brutere geweld:
Mooie wagen! Zo hoort een T5-R eruit te zien...
Al was deze ook zeer netjes... Mooi he Thijs;)
Een V70 R, reed helaas niet mee:
Dan nog even de scheurbak van Thyzerrr (Thijs). Trouwens Thijs, ik heb je al opgegeven voor volgend jaar;)
De drie deelnemers van de V3C club wonnen dan ook de 1e, 2e en 3e prijs:
Dit was een korte verzameling van foto's, heb er dus nog veel meer. Van de 300's heb ik niet meer zoveel. Als je een foto in hoge resolutie wil hebben moet je me even een persoonlijk bericht sturen.
Ik zal ook nog proberen er een paar filmpjes op te zetten.
Voor iedereen die er niet was: Nu zien jullie wat jullie gemist hebben!!
Gr. Doeke
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
en nee ik durf dat ook niet aan om met de 340 er over te gaan...
ik ken mijn rijstijl, en dat kan nooit goedkomen op een circuit
dan moet ie toch iets minder overhellen in de bocht enzo... maar toch regelmatig in de buurt haakse straatjes doorglijden met 50 km/h.....(aaaaaa)
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
Dit is een klein filmpje. Vanwege de uploadtijd probeer ik eerst of het werkt. Daarna heb ik nog een langere.
s134.photobucket.com/albums/q114/doekedo...current=P4010112.flv
Gr. Doeke
ps. laat even weten of je het filmpje kunt zien!
- V300 register
- Verbannen
Ik was niet van plan er vol voor te gaan, ben namelijk behoorlijk zuinig op mijn 340, maar als je dan ineens een tijd bij je startnummer ziet staan... Uiteindelijk toch (bijna) vol aan de bak gegaan. Super, als je alle banden onder je variomaat hoort gillen van plezier! Wel jammer dat die 360 met Hugo achter het stuur 0,2 seconde sneller was...
En daarna gewoon weer terug naar huis gebold.
Een aanrader, en ik doe volgend jaar zeker weer mee. Wie nog meer?
- V300 register
- Verbannen
Leuk dat ik 2 rondes met je mee kon rijden, dank daarvoor! Zelfde geldt trouwens voor Hugo!
Ik ben nog even foto's aan het sorteren, het minst beroerde zet ik hier wel neer. Doeke, je filmpje doet het prima hoor!
Die 360 glt was extreem mooi...maar van wie??
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Deze wagen is van Janko Koen. Brute bak!! Meer info:
www.geocities.com/volvoclassiclover/Page12.html
- V300 register
- Verbannen
En nog een h??l kort stukje film, geschoten bij Hendrik in de auto. Voor een kleine impressie van het geluid:) (en tevens het bewijs dat ik mn nieuwe camera nog niet helemaal onder de knie heb...)
Edit: Foto's zijn evt. nog in groter formaat aanwezig, in dat geval even een PB.
- V300 register
- Verbannen
thyzerrr;20690 schreef : Stefan, is je moeder intussen al op de hoogte van de schade? En kun je nog lopen?
Ja die is op de hoogte, maar het kwam door een uitwijkmanoevre op de openbare weg, die fout afliep in de berm (met grasbult) dusse dat klonk al iets minder stom
O btw, ff alles bekeken en:
-Onderlip ingedeukt/schuin/krom + geroest
-Balk stuk verschoven (tot heeeeel dicht bij de radiateur!!)
- Voorbumper iets opgeschoven rv
Plan de campagne :
- Balk v/d sloop er af schroeven, ff schuren en roestpreventie + spuiten (staat gelijk mooi als je in de motorkap kijkt)
- Oude balk met cirkelzaag van de voorbumper afzagen (zit tegen het onderste deel vastgelast)
- onderste deel ontroesten, uitkloppen en plamuren + spuitbus
Kosten: 25 euro.
Balk: 20,- van de sloop
Plamuur 5,-
Spuitbus heb ik al
En dan hopelijk september dat stuk bij de voorruit lassen, en binnenkort gelijk de tildrempel bij de achterlichten lassen, contactjes invetten met teflon & hij is gewoon helemaal Apk klaar nog voor mei
O, wat heerlijk! reed vandaag nog een VW Polo dr uit bij het stoplicht Jammer dat ik die 440 1.8 bij 't stoplicht na de meeting er niet uit kon rijden, die was iets eerder weg dan ik