Klik hier om naar de evenementen pagina te gaan.

Fotos sleuteldag bij garage Mastenbroek in Ermelo

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-05-2006 10:34 #624786 door V300 register
Allereerst moet bij deze de heer Mastenbroek bedanken voor de gastvrijheid en assistentie op de voor mij zeer geslaagde sleuteldag op de Veluwe.
Ik mag jullie mededelen dat het sleuteladres volgend jaar ook weer beschikbaar is.

Ondanks dat ik drukker ben geweest als dat in eerste instantie bedoeling was, heb toch nog gelegenheid gevonden om dat volgende foto's te maken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-05-2006 21:31 #646422 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Fotos sleuteldag bij garage Mastenbroek in Ermelo
En gaat Harry dan weer zo elegant achter de boenmachine aan?

Klasse heren! Blij dat we er weer welkom zijn. Ik moet ook maar weer eens iets te sleutelen verzinnen aan mijn "white lady". Tja, ze zit nu eenmaal erg goed in mekaar blijkbaar, heb er geen omkijken naar

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-05-2006 23:20 #646423 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Fotos sleuteldag bij garage Mastenbroek in Ermelo
Was het zo rustig?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-05-2006 00:11 #646424 door V300 register
zo te zien een kleinschalige, maar daarom niet minder goed geslaagde sleuteldag

Hulde aan Harry en William voor de geleverde inspanningen!!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-05-2006 21:16 #646425 door V300 register
Ik had ook meer mensen verwacht gelet op de fotoreportages van de vorige edities.

Helaas wel minder gedaan dan gepland, maar dan moet ik maar minder ouwehoeren. Ik was erg blij met de goede organisatie en fijn dat William alles voor mij deed.

Ook het mysterie van de 343/345 met oude neus in Wageningen opgelost, want Johan blijkt in de straat te wonen waar ik die bak had zien staan, dus ik zal het wel niet goed hebben gezien.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-05-2006 22:48 #646426 door V300 register
Ik was wat aan de late kant. Maar heb toch gedaan wat ik wilde doen. Het is een super adres om te sleutelen. En je moet nu eindelijk alles zelf doen. Mijn dank voor Harry en William. De remmen zijn weer ok.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-05-2006 11:06 #646427 door V300 register
Dat ziet er weer leuk uit!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC