Een volhouder: 340 DL 1989
- Justin Kiers
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
JKiers;254060 schreef : Mijn 360 staat nu op 314k! Wel bekend misschien van klokje rond
Jezus, is dat ding al klokje rond gegaan dan? :crazy1:
- V300 register
- Verbannen
- Justin Kiers
- Nieuw lid
Alexdepalex;254064 schreef : Jezus, is dat ding al klokje rond gegaan dan? :crazy1:
Haha volgens Autoweek-begrippen wel
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
eipmiw;254079 schreef : Leuk filmpje! Op minuut 7 is er iets te zien/horen over motorsteunen die niet meer te krijgen zijn. Worden daarmee de rubbers bedoeld? Want die heeft Robbert Jan toch in zijn assortiment?
Ik geloof dat het echt over de motorsteunen zelf gaat. In alle 360's zijn de motorsteunen "hydraulische ophangblokken", zoals Volvo ze noemt. Ze zijn dus (gok ik) een stuk complexer dan standaard motorsteunen en vrij niche waardoor ze niet meer gemaakt worden.
"Een wereldprimeur" noemde Volvo het toendertijd. Nouja fijn, maar wij 360 rijders zitten nu wel met de gebakken peren.
Wel gaaf trouwens, zo'n oud beestje van eerste eigenaresse met zo'n km-stand. Lekker mee doorkachelen zou ik zeggen.
- Justin Kiers
- Nieuw lid
Ik heb het wel even beschreven op m'n pagina op facebook!
www.facebook.com/volvojustin/
Haha, thanks Marty, zéker gaaf, komt goed
- Mark Smeets
- Moderator
VolvoDordt;254053 schreef : Heel bijzonder is het niet. Maar vaak zie ik ze niet met zo'n kilometerstand. Iemand van hier, die een 340 heeft met bijna 3.5 ton?
Dankzij de NAP heb ik eindelijk kunnen achterhalen bij welke KM-stand er ongeveer een nieuw dashboard in mijn 360 is gekomen.
In totaal komt mijn 360 op ongeveer 330K uit.
Laatste 2 jaar zeker 15K gereden (recreatief) :crazy1:
Mijn vaders 360 heeft 350K geteld en jaren gereden met kapotte teller, grote kans dat die over de 4 ton heeft gelopen
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
JKiers;254068 schreef : Haha volgens Autoweek-begrippen wel
Ik heb een paar dafjes gehad waarmee ik zelf wel een paar keer 'klokje rond' ben gegaan.
De teller ging maar tot 99.999 namelijk :+