Nieuwe velgen onder mijn 340
- V300 register
- Verbannen
In ieder geval is het een fijne toevoeging aan het volledig tellercluster, elektrische ramen en lederen bekleding. Binnenkort maar eens de luchtcirculatie en cruise control inbouwen. En dan de grootste taak: de kleine roestschades netjes lassen, de bodem opnieuw beschermen, de motorkap vervangen en overspuiten (in de originele kleur).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
General Custom;249857 schreef : Ziet er goed uit Harm. Nog een setjes gespoten bumpers en het is net een GLT.
Het klinkt misschien gek, maar meegespoten bumpers gaat me net te ver. Vooral ook omdat ik dat vooral mooi vind bij metallic kleuren en niet echt bij mijn blauw.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
General Custom;249859 schreef : Daar zit inderdaad ook wat in. Meegespoten bumpers doen een 300-series ineens heel anders ogen.
Welke uitvoering(en) hebben dan de bumpers met het chrome er op? Is dat alleen de GLS/GLE uitvoeringen of hebben dat d'r meer?
- V300 register
- Verbannen
Marty360GLS;249883 schreef : Welke uitvoering(en) hebben dan de bumpers met het chrome er op? Is dat alleen de GLS/GLE uitvoeringen of hebben dat d'r meer?
Die verchroomde platen bedoel je? Die zaten/zitten op de meest luxe 360's inderdaad. Later is dat soort van vervangen door bumpers in de carrosseriekleur. Daarnaast kon je ze volgens mij ook gewoon als accessoire kopen.
Als je het verchroomde randje bedoelt, dat was een optie die te pas en te onpas is gebruikt. Echter zie je bijna nooit bumpers in carrosserie kleur met zo'n chroombies
- V300 register
- Verbannen
General Custom;249888 schreef : Die verchroomde platen bedoel je? Die zaten/zitten op de meest luxe 360's inderdaad. Later is dat soort van vervangen door bumpers in de carrosseriekleur. Daarnaast kon je ze volgens mij ook gewoon als accessoire kopen.
Als je het verchroomde randje bedoelt, dat was een optie die te pas en te onpas is gebruikt. Echter zie je bijna nooit bumpers in carrosserie kleur met zo'n chroombies
In het geval van mijn auto absoluut te onpas, geboren als absolute basisuitvoering met alleen het 'special' optiepakket, ofwel getint glas, centrale vergrendeling, stoelverwarming en blijkbaar een chrome bies op de bumpers.
- V300 register
- Verbannen
hwe1993;249901 schreef : In het geval van mijn auto absoluut te onpas, geboren als absolute basisuitvoering met alleen het 'special' optiepakket, ofwel getint glas, centrale vergrendeling, stoelverwarming en blijkbaar een chrome bies op de bumpers.
Dat biesje was inderdaad een optie uit dat pakket, dat heb je goed gezien Harm. De GL Special heeft die biesjes ook. De 'gewone' 340 en 340GL uit die tijd echter weer niet
- Roderik Schaar
- Nieuw lid
General Custom;249888 schreef : Die verchroomde platen bedoel je? Die zaten/zitten op de meest luxe 360's inderdaad.
Excuus dat ik wat OT ga, maar heeft iemand een idee of/hoe/waar ik dat soort brede chromen bumpersierlijsten nog kan krijgen (anders dan de gebruikelijke kanalen als Marktplaats en de advertentierubriek van deze site)? Zou ze erg graag op mijn 340 GL plaatsen...