show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Nieuw op het forum Volvo 66 "echte liefde roest niet
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
14-03-2017 12:14 #634436
door V300 register
Nieuw op het forum Volvo 66 "echte liefde roest niet is gemaakt door V300 register
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
14-03-2017 12:53 #966785
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuw op het forum Volvo 66 "echte liefde roest niet
Leuk en welkom!
Mijn eerste auto was een rode 66 GL. Helaas left die al lang niet meer. Daarna nog een 66 GLS gehad, en uiteraard ook 3 x een Volvo 300.
Eigenlijk heb ik nog altijd spijt dat ik mijn eerste 66, Fabienne, heb weggedaan. Daarom heb ik nu nog steeds mijn Volvo 360 (de Gouden Koets)!
Groet,
Jilger.
Mijn eerste auto was een rode 66 GL. Helaas left die al lang niet meer. Daarna nog een 66 GLS gehad, en uiteraard ook 3 x een Volvo 300.
Eigenlijk heb ik nog altijd spijt dat ik mijn eerste 66, Fabienne, heb weggedaan. Daarom heb ik nu nog steeds mijn Volvo 360 (de Gouden Koets)!
Groet,
Jilger.
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
14-03-2017 13:42 #966787
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuw op het forum Volvo 66 "echte liefde roest niet
Sportieve 66
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
14-03-2017 14:25 #966788
door V300 register
Thanks!
Ik heb er nog 1 maar die gebruik ik voor de onderdelen.
Misschiens wel leuk om wat specs te doen.
-Volvo 66L
-CVT (uiteraat)
-B14.4E
-K&N luchtfilter
-Veerpootbrug voor en achter
-Voor 13cm verlaagd
-achter 5cm verlaagt
-velgen voor 1j verbreed achter 2
-165/55v14 bandjes
-wielkasten omgerold
-Spoorverbreeders 10mm
-orginele tank weg 12l aluminiumtank
-remverdeler
-dubbel rempedaal pedalen verplaatst (met links remmen rechts gasgeven)
-kuipstoelen met 3punts gordels verder al het interieur eruit.
-side pipe ( kan ik zonder iets te demonteren bij de vario
-pu rubbers in de ophangen.
-verstelbare achterschokbrekers
Vergeet vast iets maar hebben jullie beetje een idee
Ik heb er nog 1 maar die gebruik ik voor de onderdelen.
Misschiens wel leuk om wat specs te doen.
-Volvo 66L
-CVT (uiteraat)
-B14.4E
-K&N luchtfilter
-Veerpootbrug voor en achter
-Voor 13cm verlaagd
-achter 5cm verlaagt
-velgen voor 1j verbreed achter 2
-165/55v14 bandjes
-wielkasten omgerold
-Spoorverbreeders 10mm
-orginele tank weg 12l aluminiumtank
-remverdeler
-dubbel rempedaal pedalen verplaatst (met links remmen rechts gasgeven)
-kuipstoelen met 3punts gordels verder al het interieur eruit.
-side pipe ( kan ik zonder iets te demonteren bij de vario
-pu rubbers in de ophangen.
-verstelbare achterschokbrekers
Vergeet vast iets maar hebben jullie beetje een idee
- 16673-dummy
- Nieuw lid
Minder
Meer
14-03-2017 15:38 #966791
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Nieuw op het forum Volvo 66 "echte liefde roest niet
Ah leuk! Welkom!
Wat verbruikt zo'n Daf met B14.4?
Wat verbruikt zo'n Daf met B14.4?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
14-03-2017 20:36 #966795
door V300 register
Uwh eerlijk gezegd geen idee. Zo'n 12 liter tankje is in ieder geval zo leeg:crazy1: ik rij meestal ook nog met 10 tot 15% methanol is ook niet echt gunstig voor het verbruik. Al met al komt het er op neer dat ik hem voor erbij heb en niet kijk naar een litertje meer of minder
- alex kokkeler (GAST)
- Nieuw lid
Minder
Meer
18-03-2017 09:42 #966832
door alex kokkeler (GAST)
Beantwoord door alex kokkeler (GAST) in topic Nieuw op het forum Volvo 66 "echte liefde roest niet
Leuke Golf-koplampen, had ik zo'n 15 jaar geleden ook erin zitten.
Werd toen nog tijdens DAF Club evenementen zo'n beetje uitgespuugd... Haha, love it!
Werd toen nog tijdens DAF Club evenementen zo'n beetje uitgespuugd... Haha, love it!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
18-03-2017 09:45 #966833
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Nieuw op het forum Volvo 66 "echte liefde roest niet
dat kan ik me nog wel herinneren; die viel er tijdens een elandrun onderuit oid toch?Dennis Volvo66;244643 schreef : -orginele tank weg 12l aluminiumtank
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
18-03-2017 14:40 #966834
door V300 register
Zoiets ja
Haha ik weet al wat je bedoeld ik had toen net die b14 erin gehangen liep s'nachts om 3 uur voor het eerst met 3 man bezig geweest om hem klaar te maken ben toen met de elandrun 3x stilgevallen op de baan dat wat jij bedoeld was er 1 van. de brandstofslang was toen gescheurd. Werd ik op gewezen door iemand van het volvo rallyteam schijnt wel vaker te gebeuren. Dus heb daar de tank eronderuit gehaald en bij 3 verschillende deelnemers slangen en slangklemmen gebietst 45 min later reed ik weer. Hahah hebben het er nog regelmatig over met vrienden was een legendarisch dagje mooi hoe behulpzaam iedereen was. Ik ga wel even zoeken als het goed is heb ik nog wel ergens een foto dat ik net met mijn verstrooide vette kop onder de auto vandaan kruip:lol:
Haha ik weet al wat je bedoeld ik had toen net die b14 erin gehangen liep s'nachts om 3 uur voor het eerst met 3 man bezig geweest om hem klaar te maken ben toen met de elandrun 3x stilgevallen op de baan dat wat jij bedoeld was er 1 van. de brandstofslang was toen gescheurd. Werd ik op gewezen door iemand van het volvo rallyteam schijnt wel vaker te gebeuren. Dus heb daar de tank eronderuit gehaald en bij 3 verschillende deelnemers slangen en slangklemmen gebietst 45 min later reed ik weer. Hahah hebben het er nog regelmatig over met vrienden was een legendarisch dagje mooi hoe behulpzaam iedereen was. Ik ga wel even zoeken als het goed is heb ik nog wel ergens een foto dat ik net met mijn verstrooide vette kop onder de auto vandaan kruip:lol:
Moderators: Mark Smeets