show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Volvo 360 Injectie
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
27-09-2015 20:40 #633818
door V300 register
Volvo 360 Injectie is gemaakt door V300 register
Goedenavond allemaal!
Zoals vele van jullie weten heb ik vorig jaar een aanrijding gehad en inmiddels is alles afgerond met de verzekering en zijn de centjes dus terug.
Het wrak heb ik teruggekocht en Volvobot neemt die hoogstwaarschijnlijk over voor kostprijs dus dat is mooi!
Afgelopen week met Francois contact gehad van ditzelfde forum en hem gevraagd over zijn 360 die te koop stond. Zeer leuke auto met wel de bekende plekjes maar wel leuke opties ( weet niet of het opties zijn maar completer dan mijn 340 in elk geval.
Na een aantal contactmomenten toch besloten de reis te ondernemen maar dit moest zaterdag ochtend vroeg ivm druk middagschema.
En daar gaan we:
lekker vroeg de trein vanuit Bussum maar hopen dat dit goed gaat en alles op tijd aankomt.
Uiteindelijk om 09:00 aangekomen in Weert in de buurt van Francois en werd netjes opgehaald met de auto vanaf het treinstation!
Na duidelijke uitleg over de auto en al het papierwerk bekeken te hebben gewoon besloten om de koop door te laten gaan en deze 360 een nieuw baasje te geven!
Na een kort tripje naar de sigarenboer om over te schrijven ben ik op weg gegaan richting Utrecht ( daar had ik een afspraak ).
Na 10 minuten: Wat een verschil deze motor in vergelijking met mijn carburateur gepowerde 1.7, voor mijn gevoel iets minder karakter in eerste instantie maar kwam daar snel op terug:)
Rit van 1,5 uur ging helemaal super en terwijl de tank nog maar net voor het eerste streepje stond toch die 120km kunnen rijden zonder te tanken.
Gisteren even lekker de tijd genomen om de auto even simpel te wassen maar moet het interieur nog grondig doen en motorruimte etc.
Ook dit is waardeloos zonder foto`s!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!!
Zoals vele van jullie weten heb ik vorig jaar een aanrijding gehad en inmiddels is alles afgerond met de verzekering en zijn de centjes dus terug.
Het wrak heb ik teruggekocht en Volvobot neemt die hoogstwaarschijnlijk over voor kostprijs dus dat is mooi!
Afgelopen week met Francois contact gehad van ditzelfde forum en hem gevraagd over zijn 360 die te koop stond. Zeer leuke auto met wel de bekende plekjes maar wel leuke opties ( weet niet of het opties zijn maar completer dan mijn 340 in elk geval.
Na een aantal contactmomenten toch besloten de reis te ondernemen maar dit moest zaterdag ochtend vroeg ivm druk middagschema.
En daar gaan we:
lekker vroeg de trein vanuit Bussum maar hopen dat dit goed gaat en alles op tijd aankomt.
Uiteindelijk om 09:00 aangekomen in Weert in de buurt van Francois en werd netjes opgehaald met de auto vanaf het treinstation!
Na duidelijke uitleg over de auto en al het papierwerk bekeken te hebben gewoon besloten om de koop door te laten gaan en deze 360 een nieuw baasje te geven!
Na een kort tripje naar de sigarenboer om over te schrijven ben ik op weg gegaan richting Utrecht ( daar had ik een afspraak ).
Na 10 minuten: Wat een verschil deze motor in vergelijking met mijn carburateur gepowerde 1.7, voor mijn gevoel iets minder karakter in eerste instantie maar kwam daar snel op terug:)
Rit van 1,5 uur ging helemaal super en terwijl de tank nog maar net voor het eerste streepje stond toch die 120km kunnen rijden zonder te tanken.
Gisteren even lekker de tijd genomen om de auto even simpel te wassen maar moet het interieur nog grondig doen en motorruimte etc.
Ook dit is waardeloos zonder foto`s!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Steven340
- Nieuw lid
Minder
Meer
27-09-2015 21:06 #958745
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Volvo 360 Injectie
Wauw, zo op de foto's nog een hele strakke auto, vooral de bumpers staan er strak bij, niet lichtgrijs zoals je bij de meeste ziet.
En een 360 injectie nog wel :worship:
Koesteren die hap, er zijn nog maar heel weinig 360 injecties over. Bijna alles van wat er nog over was is naar de 360 cup gegaan.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst
En een 360 injectie nog wel :worship:
Koesteren die hap, er zijn nog maar heel weinig 360 injecties over. Bijna alles van wat er nog over was is naar de 360 cup gegaan.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Minder
Meer
28-09-2015 12:52 #958750
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Volvo 360 Injectie
Nice! Ook net ff wat meer vermogen om mee te gummen
Diff kun je zo overzetten trouwens, is im dit geval dezelfde verhouding
Diff kun je zo overzetten trouwens, is im dit geval dezelfde verhouding
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-09-2015 13:35 #958751
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360 Injectie
Idd Anjo! Volvo blijft mijn 2e auto dus kan rustig het roest verhaal aanpakken etc. Heb alleen nog geen bedrijf gevonden die las werkzaamheden kan verrichten in de komende periode. Iemand nog tips?
Groeten
Groeten
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
28-09-2015 13:52 #958753
door V300 register
Hoi Joep,
Hele mooie auto en uit een goed nest! Veel plezier ermee . Nu meteen ook maar echt lid worden van de Volvo 300 club! Met een paar klikken op onze website is het geregeld.
Hele mooie auto en uit een goed nest! Veel plezier ermee . Nu meteen ook maar echt lid worden van de Volvo 300 club! Met een paar klikken op onze website is het geregeld.
- Mark Smeets
- Moderator
Minder
Meer
07-10-2015 20:39 #958831
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo 360 Injectie
Hij staat alweer te koop?
- V300 register
- Verbannen
Minder
Meer
08-10-2015 14:59 #958839
door V300 register
Dat klopt inderdaad. Weet niet zo goed wat ik moet doen eigenlijk!
Zit er eigenlijk mee dat ik al twee auto`s heb staan en dit dus echt een plus pakket is haha. Maar ben zo verliefd op het auto`tje dat ik eigenlijk geneigd ben hem te houden
Maar heeft er ook mede mee te maken dat het geld-technisch ook niet super zit en dacht te proberen in elk geval mijn centjes terug te krijgen.
Als niemand zich meld dat blijft hij lekker warm binnen staan!
Zit er eigenlijk mee dat ik al twee auto`s heb staan en dit dus echt een plus pakket is haha. Maar ben zo verliefd op het auto`tje dat ik eigenlijk geneigd ben hem te houden
Maar heeft er ook mede mee te maken dat het geld-technisch ook niet super zit en dacht te proberen in elk geval mijn centjes terug te krijgen.
Als niemand zich meld dat blijft hij lekker warm binnen staan!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
Minder
Meer
12-10-2015 13:00 #958861
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo 360 Injectie
Deze auto lijkt museumwaardig. Dat is zeker iets om te koesteren en/of zorgvuldig een nieuwe eigenaar voor te vinden.
Moderators: Mark Smeets