Bertje
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ygis67;205512 schreef : Durf het bijna niet te vragen..... Voorspatbord links en rechts...? Please? De kleur klopt in elk geval
Zal ze morgen even strak controleren, maar idd het linker en rechter scherm heb ik hier wel liggen, je hoort van me:)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Als je toch aan het verzamelen bent kijk dat je ergens een paar kratten goeie moed,een paar dozen doorzettingsvermogen en een liter of 20 "?kkanhetwelenhetkomtallemaalgoed"drank vandaan tovert:D.Niet dat ik je nu helemaal de moed in de schoenen wil praten hoor,integendeel,maar het gebeurt eigenlijk te vaak dat er met veel goeie voornemens begonnen wordt en dat het dan op den duur zo tegen valt dat het hele project ergens terecht komt waar het nooit bedoeld was.....

Dus.................vooral doorgaan.En mocht je een leverancier vinden voor wat ik je net heb opgenoemd dan laat het adres maar achter op dit forum....gegarandeerd dat daar dankbaar gebruik van zal worden gemaakt :humor:!
- V300 register
- Verbannen
-
Ygis67;205857 schreef : Ok, vandaag niet naar de sleuteldag geweest maar naar Arjen850. Hij heeft mij geholpen aan 2 "nieuwe" buitenschermen voor. Helemaal geweldig! Volgend jaar zomer monteren; nu al zin in. Nu eerst op zoek naar een paar binnenborden voor.
Goed dat ik jou er mee heb blij kunnen maken Ygis, elkaar voort helpen werkt altijd op een forum, en zo hoort het miz te zijn. Veel plezier ermee, en succes met de herstel werkzaamheden, ik geloof dat dat vast goed komt:)
Overigens leuk kennis gemaakt te hebben onder het genot van een bakkie leut:)
- V300 register
- Verbannen
-
Heb in de loop der jaren een Honda brommertje, 4 Kreidlers, een BMW 60/5 motor, twee Honda CB 500 Four motoren het leven gered. Ben nu bezig met het restauren en genieten van een VW T3 Karmann camper, een Suzuki GSX 750 ES motor en de Volvo dus.
Noem mijzelf ook altijd meer een monteur als coureur...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-