show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Bertje
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-09-2015 17:29 #958579
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Bertje
Je hebt gelijk Bart. Ik had het al vernomen van Danny.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-09-2015 21:47 #958614
door V300 register
dat is een understatement :humor:
Bart Manders;237806 schreef : Dat is niet erg waarschijnlijk
dat is een understatement :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-10-2015 22:29 #958869
door V300 register
Droeve berichten. Ben het weekend bezig geweest met Bert om hem winterklaar te maken. Oa. controle op roest en behandelen daarvan. Komt er kort op neer dat de heer Antonisse met zijn laswerkzaamheden veel steken heeft late vallen. Resultaat: volledig doorgeroeste linker kokerbalk over een lengte van 50cm en behoorlijk aangetaste bodemplaat. Verder een gat van 4 bij 4cm in een balk achter. Dat bij de opmerking bij de APK dat de fusee kogels en wiellagers op zijn. et houd al met al in dat ik afscheid ga nemen van mijn dappere wagentje. Als er mensen zijn die met Bert verder willen, graag. Neem contact op, de prijs zal heel schappelijk zijn.

- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-10-2015 08:16 #958871
door Steven340
Beantwoord door Steven340 in topic Bertje
Dat is wel echt zonde, het is wel een hele mooie uitvoering met een open dakje en volgens mij had je ook beige bekleding?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-10-2015 09:59 #958873
door V300 register
Fuseekogels en wiellagers kan je bij sleuteldag doen. Kost je zo'n 100 euro aan materiaal. Wel ff controleren dat wiellagers niet gewoon wat bijgesteld moeten worden. Kogels idem.
Laswerk blijft bij onze wagentjes. Ik heb het natuurlijk niet zelf gezien, maar het lijkt best mee te vallen. Misschien nog eens heroverwegen?
BTW: de ene restaurateur is de andere niet. Jammer dat het niet naar tevredenheid is gebeurd.
Laswerk blijft bij onze wagentjes. Ik heb het natuurlijk niet zelf gezien, maar het lijkt best mee te vallen. Misschien nog eens heroverwegen?
BTW: de ene restaurateur is de andere niet. Jammer dat het niet naar tevredenheid is gebeurd.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-10-2015 21:42 #958897
door V300 register
Weet je Lucluc, laswerk is het weinige wat ik niet zelf kan, dat moet ik uitbesteden. Er is voor ongeveer ?2500 aan verlast de vorige keer. Er werd mij toen verzekerd dat alles was gedaan. Nu is hij op een van die plekken weer gaar. Om nu weer zo'n bedrag is laswerk te steken... Feit is dat iemand met een lasapparaat voor een paar centen en tijd hem top kan maken. Alle slangen in de motorruimte zijn vervangen, vacuum, benzine en koeling. Nieuwe bougiekappen en kabels, nieuwe stationairsproeier. Erbij is ook nog een mooie brandstoftank.
Wat ik zeg, voor een clublid een heel aantrekkelijk wagentje met leuke accessoires.
Wat ik zeg, voor een clublid een heel aantrekkelijk wagentje met leuke accessoires.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-10-2015 21:44 #958898
door V300 register
Maar voor de duidelijkheid, ik stop niet met de Volvo's! Mijn zelf opgespoorde en verzamelde accessoires haal ik van Bertje af om die te monteren op Kobus.
Kobus heb ik deze week gekocht, is een 360 2.0 injectie. Sedan uitvoering met 108.000 km op de klok.
Kobus heb ik deze week gekocht, is een 360 2.0 injectie. Sedan uitvoering met 108.000 km op de klok.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-10-2015 22:17 #958899
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Bertje
Ah! Dat maakt veel goed natuurlijk 
Als ik je een tip mag geven; vervang asap de boutjes van het koppelstuk! Kost je ? 2,- en wat tijd, maar bespaart je een hoop ellende...
We zien de foto's van Kobus wel verschijnen.

Als ik je een tip mag geven; vervang asap de boutjes van het koppelstuk! Kost je ? 2,- en wat tijd, maar bespaart je een hoop ellende...
We zien de foto's van Kobus wel verschijnen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-10-2015 22:33 #958900
door V300 register
Foto's .... foto's, hoe deed ik dat ook al weer?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
15-10-2015 04:02 #958901
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Bertje
En zoek een betere lasser voor kobus

Moderators: Mark Smeets