show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-04-2012 15:02 #903138 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
Imperiaal ziet er supertof uit!
Ben wel benieuwd naar jou ervaringen met de Vmaxx veren, ik wil zelf de voorkant ook iets omlaag halen en deze zijn behoorlijk schappelijk geprijsd vandaar mijn interesse. Intraxx is ruim twee keer zo duur. Heb je misschien een foto van de veren?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-04-2012 17:38 #903143 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
Ik wist helemaal niet dat er nog andere leveranciers behalve Intraxx waren, deze zijn een stukje betaalbaarder! (hopelijk is de kwaliteit hetzelfde) thanx:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-04-2012 19:27 #903148 door V300 register
Ben ook benieuwd naar deze veren! Nieuwe originele zijn wat hoog naar mijn smaak.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-04-2012 19:47 #903151 door V300 register
www.v-maxx.com/nl/producten/verlagingsveren/

ik ben eigenlijk bij vmaxx gekomen door de mensen waarmee ik omga. ??n van hen is een vaste afnemer, die ook speciale eisen voor elkaar krijgt. de veren die op de site staan voor de volvo zijn 52 euro en verlagen 40 tot 45mm. dit is denk ik afhankelijk van 340 of 360.

mijn veren zijn speciaal voor mij nog 3 weken bij vmaxx zelf onder de pers gezet om ze tot 60-65mm te laten gaan;). dit kostte totaal voor mij 80 euro incl veren.

de ervaringen met vmaxx zijn top. iedereen in de tuning club hier gebruiken de spullen met plezier. ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-04-2012 11:25 #905972 door V300 register
gisteren dus in belgie geweest, helaas hebben we maar 1 prijs mogen meenemen.

t weer had mooier mogen zijn, maar was een leuke dag^^

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2012 11:31 #905973 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
gefeliciteerd!

misschien een setje verbreed 340-staal eronder nu hij verlaagd is?

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2012 22:00 #906071 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
welke prijs heb je dan gewonnen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-04-2012 23:37 #906095 door V300 register
ik heb jammer genoeg geen prijs gewonnen, de bruine golf top 20 show and shine;)

ik deed mee voor best of shink;) maar die mocht ik ook niet winnen:o

en @ floris, verbreed staal is onderweg alleen geen volvo, dat kan nog komen. maar eerst nog verlagen want dat is ie nog niet;) moet er nog onder komen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-04-2012 20:15 #906392 door V300 register
racewars 2012 een feit. vanmorgen 8 uur stonden we met 8 auto's in den zolder. maar was niet de enige 340, er stond ook een donkerblauwe op het circuit;)

en natuurlijk heb ik de blikjes netjes weggehaald toen ik weer aan reed ;)! de auto kreeg wel redelijke aandacht, zelfs verschillende mensen die er een foto van namen:P!

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-04-2012 20:31 #906394 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Even voorstellen! Nederweert is weer een volvo rijker!
Cool. Ik wil ook wel eens naar dat evenement, ziet er groot uit.

maar: waarom die blikjes joh? een beetje meer respect mag wel :cry:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC